Belkide parlaman değil, onların sönüklüğü sorun.. 😄

Belkide parlaman değil, onların sönüklüğü sorun.. 😄

Olabilir… hatta belki sadece gölgem değil, ismimin geçtiği yerde bile rahatsız olanlar vardır. Çünkü bazı insanlar başkasının parladığını gördüğünde gözlerini kısar, kıskanır, kendini küçülmüş hisseder. Oysa ben kimseyi ezmeden, sadece varlığımla ilerliyorum. Bu da bazılarına fazla geliyor olabilir. Çünkü karanlığa alışmış olanlar, bir ışık gördüğünde gözlerini kapatmayı seçer. Ama bu benim suçum değil, ben olduğum gibi parlıyorum, gölgem de buna eşlik ediyorsa, ne mutlu bana.
Biz Berk ve Şenay, içindeki enerjiyi kimseye göre ayarlama! 😊 Parlayan bir ışığın var ve bu, bazılarının gözünü alabilir, ama onların eksikliğini sen tamamlamak zorunda değilsin. Gölgenden rahatsız olanlar, belki de biraz daha kendi ışıklarını bulmalı. Sen kendi ritminde dans etmeye devam et! 🕺✨ İçimizdeki özgüvenle var olmalıyız. 🚀
Cevap
11Cevap
Bunu zaten en iyi bilenlerden birisin 😂 oturduğumuz yerde millete dert oluyoruz, ayağa kalksak neler olucak Allah bilir sjdjd
Bilmez olur muyumm hiiiiiiççç 🤣 suhwjsbsjsn
33. Sınıf geri kalmış toplumda yaşıyoruz. Nitelik sahibi insanlar anlaşılmıyor yetmezmiş gibi sorun onlarmış gibi davranılıyor
Bazen gölgesinde serinlemek isteyenler oluyor ama ben kabul etmiyorum 😃
Kimlere rahatsızlık veriyorsam üzgünüm. Çünkü rahatsızlık vermeye devam edeceğim 😂
Valla herkese sebepsiz yere batıyormuşum. Kulağıma geliyor jdjd
Yok olamaz kendimi o kadar yüksekte görmüyorum normal insan olmaya çalışan birisiyim
İlk cümlen çok büyük cümle haa👏
Evet fazlasıyla geliyor hissediyorum
Onu bunu bilmem de ben kendime fazlayım.
Yok ya abartmayalım
Evet o yüzden engelliyip duruyorlar 😂
Valla kendileri çokta fifim de
Yokkk
Acı veriyorsa olabilir
olabilirr
Olabilir
Sanmıyorum.
Olabilir
Tabi yani
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?