Siz de kamera açılınca çirkin, habersiz yakalanınca güzel mi çıkıyorsunuz?

Yaa nedense bulunduğum ortamda içimden fotoğraf çektirme isteği gelse bir türlü güzel çıkmıyorum ama öylesine kendi fotoğrafımı çektiğim anlarda da farkında olmadan güzel çıkıyorum. Bunu nasıl başardığım hakkında hiçbir fikrim yok ama bu denklemi tam ayarında tutturmak lazım
Siz de kamera açılınca çirkin, habersiz yakalanınca güzel mi çıkıyorsunuz?
Güncellemeler
2 ay
Çirkinden kastım istediğiniz açıyı tutturamamaktan bahsediyorum
Siz de kamera açılınca çirkin, habersiz yakalanınca güzel mi çıkıyorsunuz?
Cevapla