Güzellik & Bakım Ön kamerada çirkin çıktığınızı düşünüyor musunuz? Kötü-Kedi Takip Et Xper 7 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bahsettiğim şey ayna da gözüken sen ile ön kamera ile çekilmiş fotoğrafın arasında dağlar kadar fark olması. :D Fark etmişsinizdir aynadaki görüntümüz güzel, ön kamera ile çekilen fotoğraflarda çirkin çıkıyoruz. Sizde ön kameranın harcadığı kişilerden misiniz?#KötüKedi Ön kamerada çirkin çıktığınızı düşünüyor musunuz? Cevapla Kamera Soruları Fotoğraf Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
masummeraklı Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 50% +1 yıl Evet, kesinlikle. ön kamerayı hiç sevmem ve kullanmam arkadaşlarım bana gıcık olur bu yüzden bizi arka kamerayla uğraştırıyorsun diye 0 0 Yorumla
pocomotoist Takip Et Master Yaş: 28 , eic 57% +1 yıl Hayır. Yani arka kameradan çekerken kadrajı göremediğim için ön kamera yine de daha iyi.-Gecen bol olsun.- 0 0 Yorumla
Kadir_Kapçak Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 44% +1 yıl Bazen çok yakışıklı gözüküyorum bazen de Mahmut Tuncer'e brnziyorum. 0 0 Yorumla
cheekystaff Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 823 cevap paylaştı. Yoo, öyle olsa bile kafaya taktığım bir şey değil. Fotoğraf işte 0 0 Yorumla
Kerpetenali44 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 42% +1 yıl gözümüz 365bin megabiksel foto kamerasi 10 mgabiksel oldugu icin olabilirmi bunu anlamiycak kadar malmisiniz 0 0 Yorumla
grikapisonlu Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 37% +1 yıl Ayyynen öyle. Direk ben böyle mi gorunuyorumm diye tiplere daliyorum 0 0 Yorumla
keremDNZ Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 555 cevap paylaştı. hiç sevmem foto cekilmeyi bu yüzden baska biri cıkıyor sanki 0 0 Yorumla
tutsagim Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Sanmıyorum kötü çıktığımı. Yıldız tilbeye ne olmuş böyle ya evrim mi gecirmis ne olmuş 😆😆😂 1 0 Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl hayır..çünkü arka kamerada da çirkin çıkıyorum :)) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl On kamera deılde normal kameradan cekınce Allah affetsın rezalet cıkıyorum agzım yamuk tek gozum kucuk bende anlamadım 0 0 Yorumla
izmirkızı_35 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Bana da oyle geliyor😂😐o yuzden cok fotom yoktur herkes fotodan daha guzelsin diyor 0 0 Yorumla
Blue_Soul Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Ön kamera ters çeviriyor ya deliriyorum resmen düzelmiyor da 0 0 Yorumla
yesim2131 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl yok bende aksi oluyor on kamerada daha guzel cikiyorum arka kamerada sevmiyorm cekilmeyi 0 0 Yorumla
ucamayanejderiya Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl aşırı yakışıklı güzel olduğum için mütişli çıkıyorum 0 0 Yorumla
Mademoiselle88 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 47% +1 yıl Yoo aksine daha güzel görünenlerdenim..😉 0 0 Yorumla
şizofrenbağyann Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 30% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 565 cevap paylaştı. Yüzüm çok daha küçük görünüyor uzaylı gibi😃 0 0 Yorumla
Nigar_Amrah-zade Takip Et Master Yaş: 34 , eic 34% +1 yıl on kamerayi icat edeni bulun bana :D 0 0 Yorumla
Cankan56 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 57% +1 yıl roma bile bu şekilde çökmedi yıldız abla :) 0 0 Yorumla
arcanes Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 414 cevap paylaştı. Hayır. 0 0 Yorumla
SabitFikirliAdam0 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. ben zaten çirkinim 0 0 Yorumla
En İyi Cevaplar