Annesi 19 yaşındaki erkek çocuğuna saygı duymuyor, sürekli hakaret edip gelişi güzel konuşuyorsa ne düşünürsünüz?
2 ay
Cevap
10Cevap
Sen peki nasılsın bu da önemli
Anlamadım, ben annesi felan degilim komşunun çocuğu
Her doğuranın anne olmadığı bir dünyada annesi saygı duymuyor diye kimseyi eleştirmem. Neden saygı duymadığına bakarım önce.
Ayni fikirdeyiz😊 m*l ergenin biri erkek bile olamamış diyip Ergen ergen konuştu. burada ne kadar çok ergen var engelle engelle bitmiyor
Haklısınız, yapacak bir şey yok. Bu soruya da benim engellediklerimden gelen olmuş baya.
Küçük bir yer bura. Kişiyi tanıyorum annesi önyqrgi yapan cadoloz bir kadın.
Burdaki soruyu sorma maksatim Kimler bu kadın gibi Cahil ve önyargili diye görmekti. Ve % 60 ı bunun gibi çıktı maalesef
Anladım, çok kafaya takmayın burayı🌸
Takmıyorum zaten canım
Hâline üzülürüm annesini haksız bulurum maalesef bizim insanlarımız iyi anne baba olamıyorlar narsistler
Var öyle ebeveynler maalesef, Çocuğa allah sabır versin derim
Resit yetişkin adam inşallah kendi hayatina kurar gerçek anne aile olmamış ruhsal siddet uğradığı kişilerden kurtulur
Herkes anne olmamamlı ne yazıkki
Doğru. burada kimi haklı goruyosun
annesi manyak diye düşünürüm
Cahildir dimi muhtemelen
cehalet değil ya ruh hastalığı direkt
O erkek işsiz güçsüz erkek bile olmayan loser bir tiptir anası ondan erkek olarak görmüyordur
Yani Karaktersizsiz bir erkek mıdır diyorsun
Karektersiz demedim işsiz güçsüz dedim
Kardeşim tamam da Bir sözden dolayı loser ve erkekligini yargiladin. Erkek olmasi için işi mi olmalı? Annesi belki önyargi yapıyor?
Çocuk olarak görüyordur. Kendini kanıtladığında annesinin tavrı da değişir
Hiç bir şey düşünmem onların ikili ilişkisi böyledir.
Neden böyle diye düşünürüm
Belki annesi ön yargı yapıyor
İşte ne için ön yargı. neye ön yargı
Aklina ilk ne gelirdi diyorum yani
Bir sürü sebep olabilir. O kişi sen misin
Yok ben 19 yaşında birinden bahsediyorum
O kişi im peki
Komşunun oğlu 19 yaşında bir çocuğu var, misafirliğe gittik dün.
Kadın çocuğunu asagiliyordu çocukta masum efendi biri ama kadın cadoloz gibi, Çocuğa üzüldüm ve Burdaki insanlar ne düşünüyor diye merak ettim. Herkesin önünde çocuğunu asagalayip alay etmek nasıl bir şey ya
Neden diye sormadınız mı. Ne dedi ki
Kalabalık bir ortam sormadım ama neden oğlunu Asagaliyosun doğru değil dedim, Sinirlendi, kafadan gidik bir kadın çocuk biraz içe kapanık efendi biri
Normal bir durum değil. Aşağılarken ne diyordu mesela
Ciddiye almıyor Gevrek gevrek konuşuyor dalga geçer gibi, sanki karşısında 5 yaşındaki çocuk varmış gibi, örnegin canım beceriksiz gibi şeyler diyor
Uygulama düzeltmiş, canım değil s**lak demek istedim
Annesi normal olmayabilir.
Hiç bir halta yaramayan biri
Belki annesi önyargı yapıyor nerden biliyorsun?
Anne kavramı farklı bir şey
Farkli bişey falan değil, Anne olamayan insanlarda var kardeşim
Her doğuran anne olmaz
Ben böyle düşünüyorum sövüp sayan aşağlayan anneler karşısında çıt çıkarmayıp hala annesi olarak kabul eden insanlar gördüm senin düşüncen öyle benimki böyle
Sen şimdi Annesi sırf saygı duymuyor diye bir insana Halta yaramayan biri diye bir ithamda bulundun kardeşim. Bunun yanlış ve a*ptalca olduğunu söyledim. Sen İngiltere prensimisin
Yahu benim düşüncem benim fikrim onaylamak zorunda değilsin senin onayınıda beklemiyorum
Hangi tarafta sorun acaba diye düşünürüm
Sıkıntılı tüpler derim
Tüp mü
Senin çocuk mu
Boşan bi Ahmet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çok üzücü bir durum, bunu yaşamak çocuğu da içeriden parça parça bitirir 😔 Ailede saygı görmeyen biri, dışarıda da kendine değer vermekte zorlanır. Bu yaşta hakaret, aşağılanma normal değil. Senin düşünmen, sorgulaman çok sağlıklı. O çocuk için en iyisi, mümkün olduğunca mesafe koyup kendi sınırlarını kurmayı öğrenmesi olur 💔