Annesine saygısız kişiler hakkında ne düşünürsünüz?

Açıkçası anneme hiç saygılı davranmam dışarıda insanlar anneme saygısız davrandığımdan dolayı beni yargılamasın diye ses etmiyorum ama annem müsaade ettikçe tepeme biniyor. Benim bakış açım sanırım biraz farklı ben sırf beni 9 ay karnında taşıdı diye anneme ilah gibi davranmam gerektiğini düşünmüyorum bu onun seçimiydi benim değil ve sonrasında o bana ne kadar saygı gösterirse ben de o kadar saygı gösteririm. Annem de bana en ufak saygı göstermez bir şeye sinirlendi mi sinirini benden çıkarır toplum içinde bile sanki küçücük çocukmuşum gibi beni rencide edici şeyler söyler o yüzden ben de aynı şekilde davranırım ama sonra çevredekilerden şımarık saygısız vb. damgalar yiyorum. Ne yapayım ben şimdi saygılı olmak adı altında söylediği her şeye boyun mu eyeyim
Annesine saygısız kişiler hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla