Neden çoğu insan sohbetlerde bu kadar bencil, herkes sadece kendini mi anlatmak istiyor?

Kız veya erkek fark etmez genel olarak insanlarda sohbet bencilliği diye bir şey var.

Kendisi anlatacak hep karşı tarafı dinlemeyecek, karşı tarafla hiç ilgilenmeyecek sürekli kendisi konuşacak

Kendisi hakkında konuşmayı seviyor insanlar ama sıra karşı tarafa gelince merak bile etmiyor

Bu tarz sohbet mi olur anlamıyorum, çok bunaltıcı

Herkes böyle arkadaşlar

Neden çoğu insan sohbetlerde bu kadar bencil, herkes sadece kendini mi anlatmak istiyor?
Cevapla