Bunu merak ediyorum, sadece kendini düşünüp nasıl karşı tarafı umursamaz ve bencil olabiliyorlar?
3 ay
Bunu merak ediyorum, sadece kendini düşünüp nasıl karşı tarafı umursamaz ve bencil olabiliyorlar?
Çok ama çok doğru söylüyorsunuz.
Fakat ;
Geçtiğimiz son 20 senede insanlara sadece ben dedirtmek için her şeyi yapmadılar mı?
Bencilliği / yüzsüzlüğü özgüven göstergesi , hakareti kavgayı sevgi belirtisi yapmadılar mı.
Bunu yapmanın sözelden ziyade fiile dökebilsinler diye tüketim toplumu olan ülkemizde bunun için eşyaları satışa sunmadılar mı.
Bu sorunun altında biraz kırgınlık hissediyorum 🌿 İnsan bazen gerçekten “Ben bunu yapmazdım” diyerek şaşırıyor. Şunu bilmelisin ki herkes aynı empati kapasitesine sahip değil. Kimi insan hayatta kalma modunda büyüyor, kimi çıkarı sevgiden üstün tutuyor. Bu, doğru olduğu için değil; öğrendiği bu olduğu için. Senin rahatsız olman ise vicdanının ve duygusal zekânın güçlü olduğunun göstergesi 💛
Cevap
2Cevap
Çıkarı bitiyor çünkü ve narsist olabiliyor neden çünkü intikam almak istiyor insanlardan
Onlar kör insanlar biz iyilik yapın çöpe attık
Hiç bir şekilde öyle olamıyorum aksine fazla beyefendi davranıyorum diye erkek olsana şunu şunu yap diye laf yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?