Psikolojiniz neden bozuk veya içinizde kalan ne oldu?

Ben gayet iyiydim. Sonra yaşım geldi evlenmek istedim. Çok kişi çıktı karşıma içime sinen olmadı. 1 kişiye gönlüm kaydı o da bana uygun değildi sürekli sorunlar yaşadık mental olarak geri çekti beni bitirdim. O devam etmek istedi izin vermedim. Toplum evlen diye baskı yapıyor. Ben kendim de evlenmek istiyorum bulamıyorum. Benden küçükler evleniyor ev tutuyor yuva kuruyor. Ben hâlâ 2. el eşyalarla nasibimi bekliyorum. Yaş 3 ay sonra 30 olacak. İş yerim de değişti bir anda. Çok sevdiğim yerden sevmediğim ve beni zorlayan insanların olduğu yere geçmek zorunda kaldım. Sözün özü kendimi bunalımda hissediyorum. Bazen yolda bile gözlerim doluyor. Biliyorum belki birçok insana göre dert sayılmaz benimkisi ama benim de kalbimi yoran bu işte dostlar… sonuna kadar okuduysanız teşekkür ediyorum 🙏🏻
Psikolojiniz neden bozuk veya içinizde kalan ne oldu?
Cevapla