Ben gayet iyiydim. Sonra yaşım geldi evlenmek istedim. Çok kişi çıktı karşıma içime sinen olmadı. 1 kişiye gönlüm kaydı o da bana uygun değildi sürekli sorunlar yaşadık mental olarak geri çekti beni bitirdim. O devam etmek istedi izin vermedim. Toplum evlen diye baskı yapıyor. Ben kendim de evlenmek istiyorum bulamıyorum. Benden küçükler evleniyor ev tutuyor yuva kuruyor. Ben hâlâ 2. el eşyalarla nasibimi bekliyorum. Yaş 3 ay sonra 30 olacak. İş yerim de değişti bir anda. Çok sevdiğim yerden sevmediğim ve beni zorlayan insanların olduğu yere geçmek zorunda kaldım. Sözün özü kendimi bunalımda hissediyorum. Bazen yolda bile gözlerim doluyor. Biliyorum belki birçok insana göre dert sayılmaz benimkisi ama benim de kalbimi yoran bu işte dostlar… sonuna kadar okuduysanız teşekkür ediyorum 🙏🏻
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer