Hiç ömrümün sonuna gelmişim gibi hissedip gelecek planı yapamayan var mı, neden böyle oluyor?

Az bir süre kalmış gibi. Ve neden oluyor? Bu yüzden gelecek planları yapamıyorum.

Hiç ömrümün sonuna gelmişim gibi hissedip gelecek planı yapamayan var mı, neden böyle oluyor?
Cevapla