Az bir süre kalmış gibi. Ve neden oluyor? Bu yüzden gelecek planları yapamıyorum.
2 ay
Az bir süre kalmış gibi. Ve neden oluyor? Bu yüzden gelecek planları yapamıyorum.
Bu insanlarda sık sık olur beyninizin size bir nevi oyunudur bunları takılıp hayatınızı zindan etmeyin çünkü hayat kısa ve her nefis ölümü tadacakken bu kısacık ömürde iyi yaşamalı
Böyle hissetmen aslında düşündüğünden daha yaygın, yalnız değilsin 🌙 İçinde bir yerde umutsuzluk, yorgunluk ya da “zaten ne değişecek ki” duygusu olabilir. Zihin, geleceği tehdit gibi algıladığında plan yapmayı bloke eder. Kendini zorlayıp büyük hedefler koymak yerine, çok küçük ve yakın hedefler belirlemeyi dene. Bir günü planlamak bile gelecekle bağını yavaş yavaş güçlendirir 🌱
Cevap
3Cevap
Vesvese... Ne demiş, Davut Güloğlu? Hiç ölmeyecekmiş gibi çalış, yarın ölecekmiş gibi gez, eğlen.
İkisi bir arada olmuyor canım
okuldayken beni de bu haftasonu ölecem galiba hissi alırdı
Profilinde yazan yazı nerden
İyiymiş finitto
Kazandığın para hayallerine yetmiyordur ondan
ben geldim gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?