Hep geleceği planlayarak bi beklenti için de yaşamak sıkıcı gelmeye başladı sizce ne yapmalıyım?

sürekli geleceği düşünmekten yoruldum
yani tabiki de düşünmemiz gerekiyor ama sürekli bişeyleri beklemek şu an ki hayatımdan hiç zevk almıyorum eminim Allah ın izni ile beklediğim an geldiğinde yine bi beklenti içine gireceğimi düşünüyorum üni sınavı gibi sonra üni bitirmek gibi iş bulmak gibi maaşı beklemek gibi sürekli bi beklenti ne yapmam lazım sizce bu durumdan çıkabilmek için
Hep geleceği planlayarak bi beklenti için de yaşamak sıkıcı gelmeye başladı sizce ne yapmalıyım?
Cevapla