Sezgisel ve duygusal biriyim, ilişkilerim neden yürümüyor ve bu boşluk hissiyle nasıl başa çıkabilirim?

Böyle işte, anlayan anladı, yoruldum bıktım, ilişkilerim olmuyor, strateji yapamıyorum, çok sezgisel ve sanatsal düşünüyorum, hayvan gibiler, bazen hangimiz yaşıyor diye düşünüyorum ama sanırım onlar yaşıyor, ben yaşadığımı sanıyorum. Gece yatağıma yatıyorum, evet görev tamamlanmış ama yanımda biri var mı hayır, aklımda bir anı kaldı mı hayır.

Sezgisel ve duygusal biriyim, ilişkilerim neden yürümüyor ve bu boşluk hissiyle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla