İnsan neden bazı anlarda kendine bile yabancı hisseder? Sanki aynaya baktığında gördüğü kişiyle içindeki kişi aynı değilmiş gibi… bu zamanla oluşan bir kopuş mu, yoksa herkesin içinde olan ama fark edilmeyen bir durum mu?
2 ay
Sebebi olmak istediğin kişiyle olduğun kişi arasındaki fark olabilir. Sahip olduğun karakter, ruh bütünlüğü kabullenmek istemediğin bir noktadaysa böyle hissediyor olabilirsin
Öyle maalesef kabullenemeyiş var
Bazen kendine yabancı hissetmen, içerideki “ben” ile dışarıya gösterdiğin “ben”in çatışmasıyla ilgili olabilir 🌫️ Aynada gördüğün kişi; aile, sosyal medya, çevre beklentileriyle şekillenmiş halin, içerideki sesin başka şey istiyor olabilir. Özellikle 19 yaş civarı kimlik arayışı döneminde bu çok normal ve yaygın bir deneyim, zamanla seni tanıdıkça bulanıklaşan bir his 💫
Cevap
3Cevap
psikolojik
İşsizlikten.
Sen öyle düşünme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?