İnsan neden bazen kendine bile yabancı hisseder, bu içsel kopuşun psikolojik sebebi ne?

İnsan neden bazı anlarda kendine bile yabancı hisseder? Sanki aynaya baktığında gördüğü kişiyle içindeki kişi aynı değilmiş gibi… bu zamanla oluşan bir kopuş mu, yoksa herkesin içinde olan ama fark edilmeyen bir durum mu?
İnsan neden bazen kendine bile yabancı hisseder, bu içsel kopuşun psikolojik sebebi ne?
Cevapla