Yapayalnız hissetmek ve anlayanın olmadiğini dusunmek normal mi?

Yalnızlıktan ölüyorum galiba ne zor bir şeymiş kalabalıklar içinde yapayalnız hissetmek ve anlayanım hiç yokmuş meğer uyuyorum ve geçmiyor ve bitmiyor bu hayat?
Yapayalnız hissetmek ve anlayanın olmadiğini dusunmek normal mi?
Cevapla