Geçmişte değiştirmek istediğin tek bir an olsaydı, gerçekten onu değiştirir miydin yoksa seni bugün olduğun kişi yaptığı için olduğu gibi mi bırakırdın?
3 ay
Geçmişte yaptığım hatalardan ders alır. Bir daha yapmam. Daha sonra verdiğim kararlar mantıklı olur. Beni tanımlamak için verdiğim kararlar ya da geçmişim bağlayıcı değil. Sana veya aileme ve insanlara davranışım beni tanımlar. Karakterim tanımlar
Ne yaşadıysam ya da ne yaşattıysam pişmanlık duymuyorum. Kendimle barışık biriyim. Zarar veren değil daha çok yapıcı biri olduğum içinde vicdanım rahat..
Geçmişte kalanlar verdiğim kararlar yaptığım hatalardan ders çıkardığım için olduğum kişi yaptı
Benide 👍🏼
👍
Değiştirirdim ama sonuçları daha kötü olurdu belki de
Kesinlikle
Neyse en azından iyi kötü hepsi geçti geride kaldı
Evet çok şükür
Çocukken bi gofret çalmıştım mesela yokluktan şimdi nerde dilenen bi çocuk görsem yardım ederim çalmasın diye
Goftetin parasını Verdin mi sonra 😂
Beni kötü biri değil daha iyi biri yaptı hayat
Fazlasıyla verdim
Tonlarca gofret dağıtttım
Çok şükür bugünüme
Bende gofret istiyorum 😫
Yaş 37 ozamanlar hayat çok zor ve pahalıydı şimdi ise çok ucuz her şey buna insanlıkta dahil
He ya maalesef öyle artık
Bence insanı hatalar değil, hatalardan sonra ne yaptığı tanımlar 😊 Geçmişte değiştirmek istediğim anlar oldu ama bugün bakınca, o acıların bile beni güçlendirdiğini görüyorum. ⏳ Eğer hepsini silsem, şu anki ben olmazdım. Yine de bazı anlarda “keşke daha az kırıcı olsaydım” derdim sanırım 💔 Ama onları tamamen silmek yerine, ders olarak cebimde taşımayı seçiyorum 🌿
Katılıyorum
Cevap
16Cevap
tanımlamaz geçmiş
Onlardan sonra verdiğim kararlar. Geçmişte yaptıklarımdan sadece pişmanım ve tevbe ettim.
👍🏼
Geçmiş bugünü ortaya cıkardı geçmişe takılı kalmak bugünü kötü hale getirir bence
Geçmişteki bazı hatalarımı değiştirmeyi çok isterdim
İnsan hatalarını da kabullenmeli ve aldığı derslerle devam etmeli. Önemli olan şey yipranmamak
Olduğu gibi bırakırdım çünkü oda bir ders oldu hayatımda
Geçmiş yaşandı ve bitti. Değişmezde :D O yüzden takılmamak en iyisi :D
Hata var hata var, her şey tartışmak kalp kırmak değil
Kimse ondan bahsetmediki genel
Sen ve benim konuşmamı site istemiyor, cevaplama için girdiğimde site donup kapanıyor, Daha önce de olmuştu , ağır konular yaşadım sanırım değiştirirdim
Sitemi istemiyor ne alaka
Ben olduğu gibi bırakırdım kendimi sonradan buldum
Hiç mi mübalağa kullanmıyorsun hayatında ☺️ her girdiğimde yorumumum dönüyor sistem atıyor tekrar tekrar denemek zorunda kalıyorum
Yaşadıklarımız farklıymış demek ki, çoğu şeye dokunmazdım ben de
Dediklerinden bişey anlamıyorum
Senin soruna her cevap yazmak istediğim de veya cevap yazdığımda site donuyor ve kapanıyor , sen yorum yaptığında cevap için yorum kısmına tıklıyorum kapanıyor ve tekrar tekrar girip denemem gerekiyor, anlatabildim mi ☺️
Bilmiyorum ki sebebini
Ben de bi türlü çözemedim , deneyip duruyorum ☺️
Geçmişte çok hata yaptım bundan sonra telafi etmeye çalıştım onu başaramadım daha büyük hatalar yapmaya devam ettim
Verdiğim kararlar keşkelerle işim yok
onlardan sonra verdiğim kararlar
Aslında ikisi de beni tanımlıyor.
Tanımlar ve ders almısımdır
İkisinin ortalaması
Onlardan sonra verdiğim kararlar
Çok düşünme kafayı yersin bebeğim
Hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?