Kadınlar dürüst söyleyin, tipi mi önemsiyorsunuz yoksa karakter mi, neden iyi erkekleri değil de kötü erkekleri seçiyorsunuz?

2006 doğumluyum bu yıl 20 yaşında olacağım hemcins arkadaşım yok ve hiç kız arkadaşım olmadı cidden hep tipe mi bakarsınız ve neden hep kötü erkek seversiniz şu ana kadar hiç kız eli dokunmadı çirkin olduğumdan değil mi

Güncellemeler
2 ay
20 yaşında hiç olmadığına göre çirkinim tuzun gözüm yamuk değil ama hiç olmadı
Kadınlar dürüst söyleyin, tipi mi önemsiyorsunuz yoksa karakter mi, neden iyi erkekleri değil de kötü erkekleri seçiyorsunuz?
Cevapla