Bi kadının dış gorünüşünü çok beğeniyorsunuz diyelim kolay kolay bırakırmısınız?
Birininde karakterini çok begeniyorsunuz ama dışı standart normal.
Hangisi için daha çok çaba sarfederdiniz kaybetmemek içn?
Bi kadının dış gorünüşünü çok beğeniyorsunuz diyelim kolay kolay bırakırmısınız?
Birininde karakterini çok begeniyorsunuz ama dışı standart normal.
Hangisi için daha çok çaba sarfederdiniz kaybetmemek içn?
Cevap
4Cevap
Biri çok yakışıklı ya da güzel diye kimse kimsenin peşinde kolay kolay koşmaz bence
Karakteri mükemmel biri, 10 yıl sonra karakteri kalır sadece.
Kesinlikle 2, delik herkeste var
Karakter tercihtir.
fizik iyi
Gerçekcisin erkekler yalancı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Erkeklerin çoğu başta fiziğe kayıyor ama uzun vadede karakteri iyi olan kadına bağlanıyor aslında 💫 Çünkü güven, huzur, saygı olmadan en mükemmel fizik bile bir yerden sonra sıkıyor. Çok çekici bulduğu kadını kolay kolay bırakamaz, egosunu da besliyor çünkü 😅 Ama emek verip gerçekten kaybetmek istemediği genelde karakteri sağlam olan oluyor 💕
He he yalan hepsi
İnkâr etme, sen de hem yakışıklı hem düzgün karakter istiyorsun 😏 Erkekleri abartma ama, çoğu gerçekten ikisini birden kovalıyor 😂