Her zaman herkese koşmak, dinlemek ama dinlenilmemek çok yorucu...
2 ay
Her zaman herkese koşmak, dinlemek ama dinlenilmemek çok yorucu...
Evet ben iyi bir dinleyici ve elimden geldiğince samimi şekilde yol göstericiyim. Ancak çevremde benim gibi konuya odaklanıp ilgi ile dinleyecek kişi sayısı 3 ya da 4.
Nitelikli bir dinleyiciyimdir ama nitelikli bir dinleyenim olmadı. Eskiden biraz samimi olduğum herkese anlatmak isterdim. Sonraları jeton düşmeye başladı; çoğu "seninki de dert mi, asıl şunu dinle" modunda. Artık kimseye anlatmıyorum. Hâlâ nitelikli bir dinleyiciyim ama.
İyi dinlerim iyi de dinletirim ksjs
Nasıl oluyor o🤔
Tabiki dinler anladım
Dinlerim ve kendimi de dinleyene anlatırım sadece.
En güzeli
Teşekkür ederim🙏
🌸💗
Hep dinleyen tarafta olmak gerçekten yıpratıyor, seni çok iyi anlıyorum 🥺💔
Ben de çoğu zaman “güçlü olan” diye görüldüğüm için herkes anlatır ama az kişi sorar “sen nasılsın” diye. Burada önemli olan, sınır koymayı öğrenmen. Herkesi dinlemek zorunda değilsin, hak edenle paylaşımda kal 😌✨
Senin sesin de en az onlar kadar değerli, bunu unutma lütfen 💕
Cevap
25Cevap
evet iyi dinlerim
Ayıpsın çenem çok güçlüdür gadası 🙃
Eminim gadası)))
🤣
Dinlerim anlatan bana güveniyor demektir bu hoşuma gider problemlerini çözmeyi seviyorum insanların ama kendi problemlerimi çözemiyorum
Öyle olur zaten
Dinlerim ya önyargısız bir şekilde son noktasına kadar
Önyargısız güzel
Bence iyi dinleyiciyim ama kolay kolay anlatmam
Dinlediğin kişi anlatmanı isterse nasıl olacak
Evet bazen insanlar karşındakine güvenebilmek için onun da size bir şey anlatmasını isteyebiliyor fakat bendeki genel bir paylaşımsızlık bir süre sonra insanlar alışıyor ve kendi sırlarının güvende olduğunu gördükçe sıkıntı etmiyorlar.
Kasa gıbı olmka lazım sırlarda
Kesinlikle
İyi anlatıcıyımdır. Sürükleyici anlatırım. Ağız açık bırakırım
Dinlemek istemiyorum kimseyi çünkü yalan masal duymak istemiyorum artık
İyi bir dinleyiciyim ama beni dinleyen yok.
Ne zaman İstersen dinlerim kuzum
😊
Şahsen iyi bir dinleyici olduğumu düşünüyorum efeem @Tuğbasirius
Dinlemiyon sen🔪😏
Okuyorum dimi sjshsjskjsjsj
Anca🥴
Kaldırılan soru neydi? Video da açılmıyordu @Tuğbasirius
Film yüklemiştim soruyu begenmedi tam bir soru değildi sanrım dıkkat ederiz bıdaha öok da özel güzel bır filmdi
Film adı
Geceyarısı güneşi
Mıdnight sun
Niye kaldırıldı ki soru
Soru başlığı soru gıbı değildi işte yazıyordu orada bisuru
Format hatasıymış
İyi dinleyiciyim
İyi bir dinleyiciyimdie ben konuşurkende dinlenilir
Dinlemeyi severim genellikle
Genelde kendi halimdeyim..
Çok iyi dinleyiciyimdir.
Evet her zaman
Kendimi bile dinlemiyorum artık
Zaman zaman..
İyi konuşanı dinlerim. Bende hoş sohbetimdir
Zaten herkes anamızı soruyo baban nasıl diyen yok
Sen nasılsın🤔
Anlat dinliyorum😀
Ula ben sordum )))
İyi değil harika dinleyici ödüllerim bile var arkadaşların verdiği fakat ben pek anlatmayı sevmem
Herkes anamızı soruyo babamızı soran yok deyınce sordum bro tamamdır👍
tamam ula aldın cvpının😄
Dinlemeyi basaramiyorum
Genelde öyleyim.
dinlerimde beni pek dinleyen çıkmaz 🙄
Neden
Aynen size katılıyorum
İkisi de değilim 🤣
dinlerim
İyi dinliyiciyim
İyi dinlerim
Evet dinlerim
Dinlerim
Dinlerim
Dinlerim
Zkmde değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?