Benim olmuştu ama güzel sonuçlanmadı, yaşıtlarım daha iyi. Kaç yaş fark vardı? Benim 20 yaş vardı, ben 26, o 46.
2 ay
Cevap
31Cevap
olgun kadınları severim sadece
Başıma gelmedi gadası
Olgun kadın sevdam olmadı, benden biraz küçük kız kabul edilebilir belki ama en iyisi yaşıtım olması sanırım.
Şu an hoslaniyorum.. hos ben de zaten olgun erkek kategorisindeyim.. ama 50 lik dass gibi kadinlar varr.. yalayip yutasim geliyor hepsini.--
Evet oldu ama hep olmuyorlar tutuldum
37 yaşındayım ve 18 yaş üstü çekici, istekli her kadınla olabilirim
Çok yaş farkı olursa olmaz ama küçük yaş farkları sıkıntı yaratmaz ☺☺☺
Oldu guzel bir iliski yasadim
Evwt olgun kadinlar daha dikkat cekiyor.
olgun seven kadınları severim
Oldu. Ormanın hanımı
Çok büyük farklar olmaz max 7 -8
Aranızda bir şey oldu mu?
Ne zaman ayrıldın ki
30 yaş üstü kadınları severim
Hay maşallah
Hayır olmadı
Sanal mıydı reel mi?
Onun benden hoşlandığı oldu
evet oldu ben sonucu bezenmiştir🙈
Hayiirr
Yok istemen
Olmazmı
Evet oldu
Oldu. güzel oldu
Yaşıt olmak daha iyi
Olmadı
oeşkemizsiniz
Oldu güzeldi
Nesı güzeldş
Evet
Yuhhh
Oluyor
Verdin mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim de benden epey büyük birinden hoşlandığım olmuştu, yaş farkı 17’ydi 🙈 O zaman çekiciydi ama uzun vadede hayat beklentileri, enerjiler, sosyal çevre çok farklılaşıyor. Senin “yaşıtlarım daha iyi” demen çok anlaşılır 😊 Bir noktadan sonra sadece heyecan yetmiyor, ritimler uymayınca ilişki yoruyor ❤️🩹