
Geçen sene "çok çirkin kanka asla tipim değil, bizden olmaz " diyen arkadaşım bugün unutamıyorum onu diye aĝlıyor. 😅😅 gerçekten mümkün mü bu?
İnsan normalde tarzı olmayan birini zamanla sevebilir mi?

Geçen sene "çok çirkin kanka asla tipim değil, bizden olmaz " diyen arkadaşım bugün unutamıyorum onu diye aĝlıyor. 😅😅 gerçekten mümkün mü bu?
İnsan normalde tarzı olmayan birini zamanla sevebilir mi?
Aslında tarzın olmadığını düşündüğün birini tanıdıkça ruh ikizin olarak görebilirsin, çünkü kendi tarzın ve karşıdakinin tarzının bir araya gelince ortaya çıkabilecek bir anlaşılmaz ahenk ve tamamlama görebilirsin, kimse kendi tarzının başka bir tarzla zamanla yakalayabileceği uyumu öngöremez, tabi birçok etken de var, bilinmezlik
Hayır tabi ki de.. zıt olandan hoşlanmam ki.. çünkü tarzım değilse zaten anlaşamayacağımız çok nokta vardır ama mümkün de.. mesela tamamen zıt olup aşık da olabiliriz.. ama toksik olurdu
Düşündükçe herşeye alışıyorsun beyin kanıyor önemli olan kalbi kandirabilmek
Bence kalp daha çabuk kanar. Gözün alışması ve mantığını ikna etmek bana zor geliyor.😅
Her insanda aynı olmuyor herhalde bende de tam tersi sanırım
Kadın için mümkün, erkek için değil
Bence de erkekler güzel olmayan kadına göz ucuyla bakmaz.
Çok doğru. Ben bir kez bunu yaşadım. İnsanın gözüne perde iniyor sanki😅
Cevap
11Cevap
Görsel olarak tarzım olmasa bile karakteri ve düşünce tarzı bana yakın ise kendisinden hoşlanabilirim..
Bazen tanıdıkça seversin bazen tanıdıkça nefret edersin.
Tanıdıkça nefret ettiğimiz daha fazla..
mümkün aşk insana herşeyi kabul ettiren duygudur yani normalde kabul etmeyeceğin belki sana ters gelen bir ton şeyi
Hayır genelde gözüme hitap eden insanlardan hoşlandım
Bir kez bir kapali kizdan hoslanmistim. Ama inac ve yasam bicimime uygun degildi.
Gayet normal bir durum, olabilir.. ne düşündüğün ve hissettiğin daha önemli oluyor çünkü..
Evet zıttımdı🤔 zıt kutuplar birbirini çeker diyenin aklına şaşayım.
Hiç kimse kalmadıysa etrafında normal durum. 😅
Psikolojik vaka gibi gözüküyor. 🤔
Sevmem, dikkatimi çekmiştir sadece.
Tarzına bakmıyor ki o işler çekime, elektriğe haşlanmaya bakar
Hoşlandım.
Biraz konuşunca geçti hemen.
Bu beni niye güldürdü 😂 geçti hemen
Hayatımdaki kisiyle zıt kutuplardayiz ama benim için sorun değil seviyorum onu...
Ben de seni unutamıyorum mesela ama umurunda değil.😐
Evet mümkün.
Pardon da ne zaman konuştuk da unutamıyorsunuz?
Konuşmamıza gerek yok ki
Yok hayır böyle bişey olmadı
Bilmem, hiç başıma gelmedi böyle bir şey. 😄
Sevmek değil o başka bişi bence
İlgimi çeker sadece
Neden olmadın kurtlu baklanın kör alıcısı olurmuş
Hayir
evet 😄
Evet olmuştu
Hayır
Olabiliyor haha
Evet 😂
Yok hayır
ay maalesef
Sevmedim
olabilir bazen ama ben hiç yaşamadım
Hayır olmadı
Evet oluyo
en krali yasandi
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?