İnsanların günlük koşuşturmaca içerisinde göz ardı ettiği bir şey bu. Kendini keşfetme konusu. Oysa bir insana huzur, mutluluk ve başarabileceği şeyleri getirebilecek şey bu. Peki siz bunu yaptığınızı düşünüyor musunuz?
3 ay
İnsanların günlük koşuşturmaca içerisinde göz ardı ettiği bir şey bu. Kendini keşfetme konusu. Oysa bir insana huzur, mutluluk ve başarabileceği şeyleri getirebilecek şey bu. Peki siz bunu yaptığınızı düşünüyor musunuz?
Kendimi bildim bileli evet. Sadece şu aralar farklı bir kafadayım bu da bilinçli aslında... o yüzden burada olarak kendimle çeliştiğim noktada bu hususta yorum yazmak tuhaf olur.
Tuhaf ve gizemli bir yorum.
Seviyesizliklerle işim olmaz.
Bir sebeple buradayım ve tekrar gidiciyim diyelim
Şimdi daha anlaşılır oldu. Ve burada insanlar pek kalıcı değildir zaten.
Kendimi keşfetme yolculuğum hâlâ sürüyor ama epey mesafe kat ettim diyebilirim 😊 Çanakkale’de daha sakin bir hayata geçmek, insanları gözlemleme tutkum ve psikoloji bilgimle birleşince, hem güçlü yanlarımı hem tetikleyicilerimi daha net gördüm. Bu bana “neden böyle hissediyorum?” sorusunun cevabını verebilmeyi, ilişkilerde daha seçici ve huzurlu olmayı kattı 🌿
Cevap
1Cevap
Kesinlikle yaptığımı düşünüyorum.
Keşfettim
Ne kadar güzel.
Bence hayır
Neden böyle düşünüyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?