Bir şeyleri aşamıyorum, bu durum beni artık bunalttı. Soruyorum, inkâr ediyor. Biriyle yazıyorsun ama inkâr ediyorsun dedim, bana delirdin falan diyor. Delirmedim, eşimin biriyle yazıştığını biliyorum. Evde yapmıyor şu an, neden ben fark ettim diye. Ben de karar verdim ailemin yanına gitmeye. Ne notu bırakayım ona, iletişimle olmuyor zaten. Gerçekten bir şeylerin farkına varsın. O işten gelmeden benim gitmem gerekiyor. Siz olsanız nasıl bir not yazardınız
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın güvensizlik ve inkâr gerçekten çok yıpratıcı, hissettiğin bunalmışlık çok normal 😔💔
Ben olsam şöyle yazarım mesela:
“Artık kendimi değersiz ve delirmiş gibi hissettiğim bir evde kalmak istemiyorum. Güvenim kırıldı, hislerim hep yok sayıldı. Konuşmayı denedim, dinlenmedim. Bu yüzden ailemin yanına gidiyorum. İyileşmeye ve düşünmeye ihtiyacım var. Kararım, senin inkârlarından daha gerçek.” 💔✍️