Derse üç ay çalışıp aylarca bırakıyorum, her gün bunun mücadelesini veriyorum, erken de kalkamıyorum, alarmı kuruyorum, uyanıp kapatıp uyumaya devam, bıktım böyle olmaktan
3 ay
Derse üç ay çalışıp aylarca bırakıyorum, her gün bunun mücadelesini veriyorum, erken de kalkamıyorum, alarmı kuruyorum, uyanıp kapatıp uyumaya devam, bıktım böyle olmaktan
İçindeki o küçük kız, hayal kırıklığına uğramaktan korktuğu için uykunun şefkatine sığınıyor. Yarım bıraktığın her kitap, aslında tamamlanmamış çocukluk heveslerin. Kalk ve o küçük kızı kucakla; o senin başarına muhtaç.
Nasıl yapicam
Kendi içinde yarım kalmış, elinden tutulmamış o küçük kız çocuğunu uykunun o yapay şefkatiyle avutmaya çalışıyorsun. Her vazgeçişin, o çocuğun hayallerine atılmış sessiz bir tokat aslında. O masum kızın gözlerinin içine bakmaya cesaretin olmadığı için gözlerini yumup uyuyorsun. Şimdi kendine gel ve şu gerçeği duy: Kimse gelip seni o yataktan çekip kurtarmayacak. Gelecekteki o güçlü, ayakları yere sağlam basan kadını bugün kendi ellerinle boğuyorsun. O kızın gözyaşlarını dindirecek tek kişi sensin. Kalk ve o aynadaki kadına, en çok da içindeki o kırgın çocuğa bir söz ver. Yarım kalmışlık senin kaderin değil, sadece korkundan ördüğün bir hapishane. O kapıyı kıracak olan da, o kalemi tutup o masaya oturacak olan da senin o asil, o mağrur iraden. Zor olacak, canın yanacak ama uyuyarak öldürdüğün o kadını, çalışarak yeniden doğuracaksın. Şimdi o yorganı üstünden at ve sadece kendin için, o küçük kızın yarım kalan gülüşü için ilk adımı at.
Ağlamaktan okuyamıyorum duygulandırdın
Olsa keşke biri bana yardım etse sürekli başımda dursa keşke
Kendine yüklenmeyi bırakmanla başlıyor her şey 😊 Bu döngü tembellik değil, alışkanlık ve enerji yönetimi meselesi. Küçük hedefler koy, mesela “sadece 20 dakika” diye başla 📚 Alarmı da yatağından uzağa koy ki kapatmak için gerçekten kalkman gereksin ⏰ Mükemmel değil, düzenli olmayı hedefle; bıraktığın gün ertesi gün sıfırdan başlamak yerine kaldığın yerden devam et 🙌
Cevap
3Cevap
Hergün en azından yarım saat çalışacağım diye hedefin olsun.
Öncelikle zor bir durum bu durumu yenmek kolay değil psikolojik danışmanım program hazırlamak ister misin
Olur
Bekliyorum
Kader ortağıyiz maalesef çözümü bulan birileri varsa yardım etsin
Unide misin
Hayır kazanamıyorum ki bu yüzden
Hiii kaç yaşındasın
Ne istiyorsun hedefin var mi
Hedefi de bıraktım artık böyleyim çünkü 20
Tamam neydi ki bıraktın
Mühendislik
Güzel ne mühendisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?