Şimdi ben geçmişte tacize falan uğradım geçmişte sınır koyamadım bunu psikoloğa gittikten çocukluğuma indikten sonra bunlar daha çok aklıma geldi ondan sonra saçma sapan konuşuyorum davranıyorum hani panik oluyorum birine açık fotoğrafımı atıyorum mesela panikle görüldü mü diye kontrol etme ihtiyacı da hissediyorum ama aynı zamanda da tam tersi davranışları da yapıyorum bir de biriyle konuşurken kelimeler anlamsız geliyor yani atma diyeceğime at diyorum ve sanki hiçbir şey olmayacakmış gibi hissediyorum yani tuhaf davranıyorum ve bu davranışların sonucu da çok sert kötü şeyler yaşıyorum çok sonradan bazı şeyleri hatırlıyorum ve iş işten geçmiş oluyor toparlayamıyorum önce kötü yaşadığım şeylerden ötürü kendimi çok sakınırdım yani sürekli tetikte korkarak yaşardım şimdi de düşünmeden umursamaz davranıyorum çoğu zaman bana birinin dediği şeyleri anlamadan konuşuyorum falan depresyon ilacı falan kullandım ona rağmen düzelemedim sizce ne yapmalıyım nasıl düzelebilirim kafama da takıyorum yaptığım hataları
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer