Bir şey var bir olay geçmişte hâlâ içimi sızlatıyor hem kendimi suçlu buluyorum hem üzülüyorum hâlime
2 ay
Bir şey var bir olay geçmişte hâlâ içimi sızlatıyor hem kendimi suçlu buluyorum hem üzülüyorum hâlime
Belli ki yaşadığın travmatik şeyle ilgili vicdanın bir yandan seni huzursuz ediyor, diğer yandan da haksızlığa uğradığını, kimsenin yanında olmamasından dolayı sitem ediyorsun.
İçinin sızlaması aslında vicdanının çalıştığını gösteriyor, bu başlı başına değerli bir şey 💔🌱
Suçlu mısın, mağdur musun anlamak için önce kendine şunu sor: O an elinden gelenin en iyisini mi yaptın, yoksa bilerek mi zarar verdin? Sonra da olayda senin sorumluluğun kadar karşındakinin sorumluluğunu da düşün. Gerekirse güvendiğin biriyle detaylıca konuş, tek başına yük taşıma 💬
Cevap
8Cevap
Geçmiş geçmişte kalmıştır sen önüne bak çok zor biliyorum ama mecbursun hayat böyle geçmez
Konuyu polis mi Anlatacak
Chatgpt ile dertleş
O çok dobra olmuyor sanki
Yapabileceğin bir şey yoksa, bir şey yapmak istemiyorsan unutursun
Birine anlat tarafsız olmasını iste
Sana anlatsam olur mu
Nasıl bı konu
anlat dinleyelim
Konu ney?
Nedir konu
Dinleyebilirim
Olay nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?