Manevi olarak hiç bir şey hissetmiyorum hayatın bir anlamı yokmuş gibi geliyor bu nasıl geçer?

Bir arkadaşım vardı onun sayesinde bir şeylere haiz oldum ve esans tattım maneviyat tattım onu dinledim.

Fakat o öldü şimdi ve onun gibi bana anlatacak birisi yok.

Kendi kendime kaldığımda ise tüm manevi hisler gitti bunları nasıl geri getirebilirim

Manevi olarak hiç bir şey hissetmiyorum hayatın bir anlamı yokmuş gibi geliyor bu nasıl geçer?
Cevapla