22 yaşındayım kendimi işe yaramaz hissediyorum okumuyorum da çalışmıyorum da her şeyden geri kaldığımı düşünüyorum?

Hayat bana zor yapıyor gibime geliyor herkes gibi değilim diye düşünüyorum özgüvensiz olduğumu düşünüyorum ne yapacağım?
22 yaşındayım kendimi işe yaramaz hissediyorum okumuyorum da çalışmıyorum da her şeyden geri kaldığımı düşünüyorum?
Cevapla