Hayat bana zor yapıyor gibime geliyor herkes gibi değilim diye düşünüyorum özgüvensiz olduğumu düşünüyorum ne yapacağım?
3 ay
İsteksiz olabilirsin. Herkesin genelde yaptığı şeyleri isteyeceksin diye bir şey yok. Gayet normalsin. Baktığımda sana motivasyon konuşmaları yapmışlar. Burası türkiye motive olmakla kişisel gelişimle alakalı değil hiçbir şey. Ülkede koşullar ağır bir yerden başla gençsin henüz
Şu an hissettiklerin çok ağır, bunu taşımanın zor olduğunu anlıyorum 🥺 Ama inan, 22 yaş hiçbir şey için geç değil, hatta daha başlangıç bile sayılır. Herkesin hayat çizgisi farklı, seni başkalarıyla kıyaslamak sadece canını yakar.
Ufak bir hedef seç, mesela kısa süreli bir kurs, yarı zamanlı iş ya da düzenli yürüyüş bile olur 🚶♀️ Küçük adımlar attıkça işe yarar hissin geri gelmeye başlayacak. Kendini tembel ya da işe yaramaz diye etiketleme, sadece şu an yönsüzsün, o kadar 🌿
Cevap
5Cevap
sakın evlenme saçma sapan boşlukken hayatını karaltma lakin kendıne gel bu kurban psikolojisi ile devam edersen daha çok şey olur hayatını yıon verecek olan sensın
Önceden adını bile anmazdım şu an olsun düşüncesindeyim annem de bıktı benden kadının emeklerinin karşılığını veremiyorum:/
Bence bir yerden başla. Başlarsan özgüven kazanırsın insanları tanırsın çevre sahibi olursun.
Evlen bence
Bende
konuşmak ister misin
yksye gir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?