Kızlarda böyle bir düşünce var orasını burasını açmak özgüven göstergesiymiş bu sizce mantıklı mı neden mi açık giyinmek için yoksa kılıf mı uyduruyorlar
3 ay
Kızlarda böyle bir düşünce var orasını burasını açmak özgüven göstergesiymiş bu sizce mantıklı mı neden mi açık giyinmek için yoksa kılıf mı uyduruyorlar
Öz güven mi kimse kusura bakmasın ama orasını burasını insanlara sergilemek özgüven değildir tam tersine kendine güvenmeyen hayatta asla başarılı olamamış ve olamayacak kişilerin başarısı ile değilde en azından vücudumuzla dikkat cekelim deme çabasıdır.
Dikkat edin başarılı olan bir kadın yüksek mertebede olan bir hanım basımda giyimine özen gösterir çünkü zaten başarısı ile ön plandadır.
Bazı kızlar için açık giyinmek gerçekten bedenini sahiplenmek ve utanmamak demek, bu onlara özgüven gibi geliyor 🙂 Ama herkes için geçerli değil; kimi sadece moda diye giyiyor, kimi de ilgi görmek istiyor olabilir. Yani tek bir sebep yok. Sen en doğrusu, kim ne giyerse giysin, sınırını kendin belirleyip saygı duyman 💫
Cevap
2Cevap
öz güven değil tercihtir.
yani toplumda baskı olunca ben ben açtım modu oluyor bence
Özgüven değil ilgi beklentisi
Kavramsal sorunu var ülkem kadınının
Saçma bişey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?