Sarılıp uyuyakalma hissini yaşamak istiyorum lakin okulun bitmesine çok var bunaldım
3 ay
Sarılıp uyuyakalma hissini yaşamak istiyorum lakin okulun bitmesine çok var bunaldım
Kimin elinin kimin pis cebinde belli olmadığı günümüz iğrenç ilişkilerinde senin gibi saf temiz duygular besleyen bayanların vaar olduğunu görmek çok güzel duruşunu bozma 👏👏👏
Bunu kim olsa ister
Evet senin gibi düşünen herkes ister
Bunu istemen çok doğal, hele 20’lerinde olunca o yakınlık açlığı daha da belirgin oluyor 💫 Sarılıp uyumak, sabah yanında sevdiğin birini görmek, insana güvende hissettiriyor. Ama okul bitene kadar geçen zaman da boşa değil; bu süreçte hem kendini tanıyorsun hem de ne istediğini netleştiriyorsun 💛 Acele etme, doğru kişi geldiğinde o sarılmaların kıymeti daha da başka olacak 🤗
Cevap
12Cevap
Anlıyorum ufaklık yazmak istersen yazabilirsin
Evlilik pişmanlıktır ya bende evliydim boşandım 3 yıl önce
Profildeki sen misin
Oha çok geridesin
neden
Yahu ne sarılması ne uyuması ne uyanması.. sanayi devrimindemiyiz
Neden n
Yahu çok ilerisi var. Beraber yaşamak.. istediğin gibi yaşamak.. kendi ayakların üzerinde.. sarılmak yahut sevişmek bile rutin zaten
ben sevdigim isnanla mutlu olyorum
istefigin gibi yasamak diyorsun ama herkesin istegi farklj ben sevdigim adamla uyuyakalmak sirnasmaknisterim
Ol. Normal zaten.
En sevdiğim kaşık pozisyonu
Hayır. Müziğim bana yeterince sarılıyor.
Kim bilir kimin hayatını cennete çeviriyor…
Unarim evlenince
Çok var desene
İstiyoruz
🥰🥰🥰
Okulu boş ver gel ben sana göstereyim birşeyler
keşke
olabilr
Yapıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?