Sürekli her şeyi herkese anlatıyorum kimsenin sırrı bende kalmıyor aynı şekilde kendi sırlarımı da millete anlatıyorum anlatılmaması gereken şeyleri de söylüyorum dayanamıyorum ağzımda bakla ıslanmıyor neden olabilir
3 ay
Buna overshare deniyor. Psikolojik bir şey. Sanki insanlara en derin sırlarını verirsen insanlarla hemen samimi olacağını düşünüyorsun. Bununla ilgili psikologların çektiği videolar var izleyebilirsin faydası olur sana
Ben ilk biriyle bunu test ettim yanlış bir arkadaştı önemsediğim zamanlar derdim yanlışlıkla gider derdim kıza dedim diye baya saf dönemlerimdi ben sır vermem tutarım ama onlar zorlayınca ortaya çıkıyor
Bu, çoğu zaman ilgi görme ihtiyacı, onay alma isteği veya gerginliği lafla dağıtma alışkanlığından kaynaklanıyor olabilir 😊 Kendini yargılamadan önce bunu fark etmiş olman çok iyi. Şöyle dene: Bir sır duyduğunda kendine “Bunu söyleyince ne kazanacağım, ne kaybedeceğim?” diye sor. Uçuk bile olsa ağzında tutabildiğin her sır için kendini içten içe ödüllendir 🧠✨
Cevap
7Cevap
Çünkü yalnız hissediyosun içten içe canın sürekli sıkılıyor sürekli birileriyle bişeyler konuşup bu durumu bastırmak istiyosun konu ne olursa olsun konuşmak iyi geliyo.. önce bu durumu çöz..
Çoğu kadın sen gibi Abicim. Çok takma. Cinsiyete bağlı bir durum bu
Sıkıntı büyük 🤣
Evleneilecek kız budur
Gevşekliktendir
manipülasyona açıksın demekr
İyi niyetli saf olma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?