Normal bir ailede doğsaydım aynı mı olacaktı, yoksa bu benim kişiliğim mi?

Maalesef bir erkeği seversem çok seviyorum ve çok üzülüyorum. Zaten iyi bir aile ortamında büyümedim. Çocukken de sonrasında da baba sevgisi, ilgisi görmedim sıfır idi. Ben 4-8 yaşlarında iken annem uzakta idi ondan sonra da çalıştı vs pek olmadı. Annem de ben 8 yaşında iken öldü.
Normal bir ailede doğsaydım aynı mı olacaktı, yoksa bu benim kişiliğim mi?
Cevapla