Bir kız sizi beğense yanınıza gelse instagramınızı veya herhangi bir sosyal medya hesabınızı istese kötü düşünür müydünüz?
3 ay
Bir kız sizi beğense yanınıza gelse instagramınızı veya herhangi bir sosyal medya hesabınızı istese kötü düşünür müydünüz?
Cevap
11Cevap
Kötü düşünmek değil o ama muhtemelen bunu hep yaptıgını düşünüp flörtöz algılanırsın yani güven konusunda geride başlarsın
Bir oğlanı çok beğenmiştim gidip istemeyi düşündüm daha önce kimseden istemedim hiç flörtözde değilim ama cesaret edemedim söylediğin gibi düşünür diye: (
Eskiden kızlar o ilk adımı kendi atmaz karşısındakine attırırdı.
İlk defa gördüğümüz birisine nasıl olacak ki
Sizin babanız abiniz yokmu sizin yüzünüzden rahat gezemiyoruz dışarda gidermisin lütfen derdim
Ay birisi böyle dese utançtan yerin dibine girerdim
Valla ne desem bilemedim şimdiye kadar hiç bir kızdan ınstagram istemedim
Hayır kız gelip senden istese
Biliyorum büyük ihtimalle kabul ederim
Anladım teşekkürler
Rica ederim
Vermezdim cunku bir kiz bana kadar dustuyse travesti olabilir.
Hayır cesareti hoşuma giderdi hatta
Cesaret edememiştim::(
Üzücü olmuş ya keşke demek iğrenç bir şey
Baya
Ne zaman oldu
Düj
Dün
Yazık olmuş ya bundan sonra daha cesur ol ve şu soruyu sor en fazla ne olabilir ki
Ya beni beğenmezse düşüncesi geliyor beğenmeyebilir elbette ama üzülürdüm
Ama şimdi ki pişmanlık kadar üzmezdi bence. Bu arada uykun yoksa ekler misin yorumda konuşmak zor oluyor
Uzgunum..
Üzgün olma böyle basit bir şey için hayır de geç 😃 sohbet için çok teşekkür ederim kendini üzme bir dahaki sefere daha cesur ol sadece
Beni gaza getiriyorsun sayende cesaretimi toplarım bir daha böyle bir şey yapmak istersem
Bir tane hayatın var ve keşke demek için fazla kısa ayrıca gaza getirmiyorum benim çok fazla keşkem var ağırlığını biliyorum kimsenin de böyle bir yük taşımasını istemiyorum
Teşekkür ederim
hoşçakal 🤗
Düşünmem ama vermem de
Hayır zaten ünlüyüm
Çok güzel olması gerek
Sen galiba boyle bir sey yapacaksın
Hayır
İlgiye ihtiyaç var mutlu oluruz 😄
Verir miydin
Nezaket edip istemiş o anlık veririm sonrası belli olmaz
Anladım
Bakmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence çoğu erkek kötü düşünmez, aksine hoşuna bile gider 😊 Özellikle kibar ve net bir şekilde istersen “özgüvenli” olarak algılanırsın. Türkiye’de artık bu şeyler daha normal, ama bazıları alışık olmadığı için hafif şaşırabilir. Yani niyetin samimiyetse, tavrın da saygılıysa, kafanda büyütmene hiç gerek yok 💫