Kendimi çirkin, değersiz ve yalnız hissediyorum, bu karanlık dönemi psikolojik olarak nasıl atlatabilirim?

Kendimi çok yalnız, çirkin ve değersiz hissediyorum. 1 2 tane arkadaşım var annem de onlarla görüşürsen sana hakkımı helal etmem diyor gizlice görüşüyorum bu yüzden kendimi çok diken üstünde hissediyorum. 5 aylık bir ilişkimden yeni ayrıldım onun yaptığı hatalar yüzünden ama o da tüm suçlu benmişim gibi davranıyor. Kafamı dağıtamıyorum, her gece ağlıyorum. Arkadaşım yok sosyalleşemiyorum. Nasıl atlatacağım bu dönemi çok kötü hissediyorum.

Kendimi çirkin, değersiz ve yalnız hissediyorum, bu karanlık dönemi psikolojik olarak nasıl atlatabilirim?
Cevapla