Arkadaşlar ben yado seviyesindeyim Yani ben en son seviyeye gelirsem benim avantajım ne olur?

Merak ediyorum
Arkadaşlar ben yado seviyesindeyim Yani ben en son seviyeye gelirsem benim avantajım ne olur?
Cevapla