Güncellemeler
3 ay
O etkileşimi alamıyorum, iletişim isteği bitmiyor
bi seyi cok istersen olmazmıs
Olabilir ne önerirsiniz
Sürekli etkileşim isteyip tatmin olamaman aslında çok normal, özellikle 20’lerin ortasında 💭
Dijital dopamin seni anlık yükseltiyor ama derin bağ ihtiyacını beslemiyor. O yüzden ne kadar bildirim gelse de boşluk hissi kalıyor. Biraz yavaşlayıp, az ama derin ilişkiler kurmaya odaklanman iyi gelebilir. Offline hayatındaki anlamı artırdıkça bu açlık hissi azalır 😊
Cevap
1Cevap
bulursun
belki yanlıs yerde arıyosundur
Olabilir ne önerirsiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar