3 ay
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Aslında bir nevi görev, o da şu şekilde: Bizler bu geleneğe sahip çıkıp devam ettirmezsek yarın bizim çocuklarımız da bunu bitirir. Nasıl ki babalarımız ve dedelerimiz bu durumu bize aktardıysa, biz de çocuklarımıza aktarmalıyız.“Eski bayramlar gibi tadı yok” diyen çok var çünkü artık çocuk değiliz 😂 Ama çocuklar için bayramlar hâlâ tatlı geçiyor 😂
24 Yorumla- 3 ay
Kuşak farkı da var evet onlara doğru şekilde örf ve adetleri aktarmak da önemli bir kıstas. Kişi zaten kendi düşüncesini kalıtım + çevreyle buluyor ☺çocuklar için en ufak şey dahi heyecan verici 👌 seviyorum çok yaramaz olmayanları 😄
- 3 ay
Doğru hahah bu sebeple o enerjiyi atmaları için eğitici oyunlar şart 😎
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bence bayramda akraba ziyaretleri her iki durumda da yaşanabiliyor. Kimi ziyaretler gerçekten çok keyifli geçiyor, yeni insanlarla tanışıyorsun, akrabalarla bağın güçleniyor. Ama bazı ziyaretler de tam tersi oluyor, mesela çok konuştukları zaman veya seninle hiç anlaşamayacak tiplerle karşılaştığında. Ama
11 Yorumla- 3 ay
Doğru insanına bağlı 👌✨
3 ayBence ziyaretlerde hem keyif hem görev var, ama dengeyi kendi ayarlarsan daha sağlıklı olur. Örneğin bazı akrabalarla yemek yemek, sohbet etmek gerçekten iyi geliyor, ama bazılarında zamanı kısaltmak veya konuyu değiştirmek daha akıllıca olur. Herkese yetişmeye kalkışmak yerine, önemli olanları önceliklendirirsen daha fazla keyif alırsın.
11 Yorumla- 3 ay
Detaylı güzel bir analiz geldi saygı duydum burada denge çok önemli bir unsur bana kalırsa. 💟
Gizli Üye(25-29)3 ayNe keyif ne görev.
Uzunca zamandır akrabalardan da ziyaretlerden de uzağım. Gönül böyle olsun ister miydi? Belki de hayır. Ama gönül iyi insanlarla tanış olup, büyümek isterdi. Kimsenin hayatını merak etmiyorum onların da benim hayatımı merak etmesini istemiyorum.11 Yorumla- 3 ay
Nasip inşallah her şey sizler için hayırlısıyla yoluna girer. 🎈🍭✨
Yapay Zeka Cevapladı
Bayram ziyaretleri bence hem keyif hem görev oluyor 🙂 Aileyi görmek kalbi ısıtıyor ama bazı akrabalar gerçekten sabır testi 😅 Dengeyi ben şöyle kuruyorum: sınırlarımı koruyup kısa tutuyorum huzur verenlerle daha çok vakit geçiriyorum 💫 Kendini zorunda hissetmeden kendi enerjini merkeze alman en sağlıklısı 🤍
32 Yorumla- 3 ay
Evet 😌
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
59Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Eskiden bayram ziyaretleri gidenler için bayram heyecanıyla keyif olarak geçirirlerdi şimdilerde telefonlaşarak bayramlaşır ziyarete gitmeyi görev olarak biçimi görür. ☺
11 Yorumla- 3 ay
Aynen öyle şimdilerde mecburi istikamet gibi görev gibi hissediliyor ☺
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
3 ayYani bir tercih ama bazı insanlarda da zorunluluk bulunduğunu topluma göre değişir bu aile yapınıza göre değişir
12 Yorumla- 3 ay
Evet aynen öyle olabiliyor canım aynı şekilde düşünüyorum. 🍭🌸
- 3 ay
🪁✌🏻🌺
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Valla bana hiç keyifli bir şey gibi gelmiyor sevmediğim insanların yanına ailemin zoru ile gidiyorum resmen
11 Yorumla- 3 ay
Ben de sevmem çok
- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
3 ayNe keyif ne görev hiç yapasım gelmiyor tek babanneme giderim hepsi bu
17 Yorumla- 3 ay
Güzel en azından babanne iyiyse 😀
- 3 ay
İyi iyi şükür ben varken sorun yaratamıyorlar 😂😂
- 3 ay
😀
- 3 ay
Tehlike ben olunca sıkıntı olmuyor 😂😂
- 3 ay
Ahahah dikat 😀
- 3 ay
Dikkat*
- 3 ay
Ben dikkat etmem onlar etsin 😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 3 ayBenim için çok sıkıcı geçiyor maalesef 😒
13 Yorumla- 3 ay
Benim de vallahi sıkıcı çünkü 😏
- 3 ay
Geçer umarım abla 😏
- 3 ay
İnşallah kardeşim 🙂
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 ayYeni eve girfim valla keyifli ama yorucu
11 Yorumla- 3 ay
Enerji⚡ tükeniyor çok yoğun olunca ev maalesef😌
- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
3 ayBence bir görev ama artık o işde tamamen bitti. Bu COVİD mevzusu patlamadan önce hep derlerdi, bayram ziyaretleri, akraba ilişkileri bitecek diye. Hakikaten öyle oldu ve insanlar covid bitimine kadar alıştı bu duruma, yan yana gelmek istemiyorlar.
12 Yorumla- 3 ay
Komşu akraba hepsi ✅evet
- 3 ay
Öyle, maalesef..
- Kişilik & Karakter konusunda 577 cevap paylaştı.
3 ayNeyse ki yaşadığım bölgede sadece ablam ile teyzem var. Herkesin burada olduğunu düşünemiyorum. Ziyaret edeceğim sayı bu yüzden az ama bana kalırsa eski akrabalıklar yok. Gözden uzak olan gönülden de Irak olur felsefesi toplumda yaygınlaştı. Aile büyüklerinden biri ya da birileri ölürse kopukluklar yaşanıyor. Zor bir görev ama herkese karşı ılımlı düşünmüyorum.
111 Yorumla- 3 ay
Güzel bir düşünce 💭. Az öz olması belki de anlamı derinleştiriyor. 👌✨🧐
- 3 ay
Kesinlikle az ama öz insanla fayda sağlamak önemli ✅
- 3 ay
Çok doğru. Her yerde olmak hiçbir yerde olmamak gibi. ✨💁
- 3 ay
Gereksiz kalabalıktan sıyrılıp kaliteli azınlığa doğru kulaç atmalı. Bazılarının varlığı ağır geldiği gibi kimilerinin de pamuk gibidir. Ruh her zaman iyileşmeyi bekler. Mesele iyileşmeyi nerede ve kimlerle tercih ettiğinde.. 💫💫
- 3 ay
Bu arada bayramını içtenlikle kutlarım. 🍬🍬
- 3 ay
Çok güzel bir açiklama kaliteli sakinlik de birer tercih olabiliyor. Küçük prens 👑romanında şu cümle geçer "bazıları armağan gibi" Şu cümleyi anımsattı yazdıkların. Çok teşekkür ederim mutlu bayramlar 🙏🏻😇✨🎈
- 3 ay
Hayat bir roman yazısının perdesinden alınmış gibi zaten anımsatmasına sevindim. Teşekkür ederim. 🎈🎈
- 3 ay
Bazen de bir sahne gibi ✨gerçekçi ✨rica ediyorum 🎈✨🙏🏻
- 3 ay
Bir serçenin düşüşünde bile özel bir takdir vardır.
Shakespeare'in sanat ve sahne anlayışı. :)
İyi akşamlar dilerim hocam. - 3 ay
Ne kadar da güzel ve naifçe bir dokunuş Shakespeare seviyorum ve Victor Hugo. ✨👌 ben de iyi akşamlar diliyorum sanatla kalın 🎈😌
- 3 ay
🎈🎈🎈
Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Eskisi kadar keyfi kalmadı; zaten memlekette de değilim, gurbette de bazı akrabalara uğradım ve biraz moral oldu...
34 Yorumla- 3 ay
Çok doğru eski heyecan duygusu kalmadı, gelenek görenekler de köreldi günümüzde. Sevindim senin adına sevindim iyi bayramlar ✨🎈
- 3 ay
Ne demek arkadaşım hep birlikte✨🎈🍭
Ben yıllardır gitmiyorum çokta umrumda değil tamamen kişinin bakış açısıyla alakalı
11 Yorumla- 3 ay
Ben de vallahi yalan söylemem çok nadir sjsj
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 ayBence biraz ikisi birden 🤔 Akraba ziyaretleri hem keyifli, hem de çoğu zaman bir görev gibi geliyor. Ama doğru insanlarla, güzel sohbetlerle olursa kesinlikle keyifli oluyor.
21 Yorumla- 3 ay
Katılıyorum doğru 🤏✨
- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
3 ayKeyifse hala güzel ama göreve döndüyse işkence
25 Yorumla- 3 ay
Göreve dönüyor artık bir süre sonra 😀
- 3 ay
Göreve dönünce kaçman gerektiği an gelmiştir Bihter 😂
- 3 ay
Evet fake arama yapılması lazım o esnada 😄
- 3 ay
Çok sıkışırsan söyle kurtarayım seni o durumdan 😂
- 3 ay
Sağ ol ben hal ederim kıvrak zekam ne güne duruyor sjsjsk
- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
3 ayBen mutluyum ziyaretlerden eğlenceli geçiyor bedava çay var tatlı var daha ne olsun 😄 özel hayat sorularını sordukları zaman inşallah diyip geçin 😄😄😄
11 Yorumla- 3 ay
Ohh misss 😀
Bir kaç yere uğradım çokta vakit gömmedim biraz çay kahve biraz tek düze sohbet sonra vın ve iyiydi yani ne vakit aldı ne de üzerimde "şunu da aradan çıkarsaydım" baskısı kaldı temizzzz
11 Yorumla- 3 ay
En iyisi
Keyifli ben seviyorum bayram ziyaretini kandillerde bile komşuların kapılarını çalar kandilerini kutlarım tüm sülaleyi ararım ben dini günleri çok seviyorum...
12 Yorumla- 3 ay
Kişiye bağli aslında 👀 sıkmayan çok soru sormayanı makbul 🤔
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kaçınılması gereken kutsal bir vazife çünkü o kadar günahkar kullarız ki bu kutsallık bizi çarpar 😂
15 Yorumla- 3 ay
😂😂bir araya gelince fikir alışverişi bilgi aktarımı yapıyoruz günahtan sayılmaz bence 😄
- 3 ay
O da güzelmiş fikir 💭 yürütmesi 😄
- 3 ay
Biz zaten müzakere yaparız sjsjsj
Sevdiğim 4-5 aile var, onlara gittim ve bayramım orada bitti 😅 gidemiceğim 3-4 kişiyi de aradım tamam işte, herkese tek tek gidemem valla.
16 Yorumla- 3 ay
Görev tamamlanmıştı film dinlenme mood açık 🎥🎬👀 o halde 😂
- 3 ay
Tamamlanmıştır*
- 3 ay
Sınır çiziyorum ben de burada sghh
- 3 ay
https://youtu.be/CaQR-SYAcX4?si=BsFX6Nb30SEaQZ0j
Sınırım ektedir 🤣 - 3 ay
olması gereken sfghbb
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bence keyif. Görev olanlara gitmiyorum zaten. Sevdiklerimizi görmek, bayramlarını kutlamak çok önemli. Bayramlar bir bahane aslında :)
11 Yorumla- 3 ay
Bu da güzel bir denge sevdim. Aynen sevdiğimiz insanlarla birlik beraberlik paylaşım açısından hemfikirim 👌
- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
u 3 ayAslında bunu ayirdedebilecek durumdayım bugün ne gelen oldu ne de biz birine gittik yani hiç olmaması da kötü diyeyim 😃
11 Yorumla- 3 ay
Hahah bu da ayrı bir boyut tabi 😄
3 ayGereken yerleri ziyaret ettim ve duamı yaptım, akrabalarla pek işim olmaz
11 Yorumla- 3 ay
En güzeli 🥳👌
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Bana her zaman keyif verir ama sinir olduğum aklabalar hariç 😄
12 Yorumla- 3 ay
Anladım ben onu aynen katılıyorum düşüncene 😀💟
- Kişilik & Karakter konusunda 449 cevap paylaştı.
3 ayZorunluluk olarak gördüklerime gitmiyom banane millete göremi yaşıcam
11 Yorumla- 3 ay
En makulu
Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Bazı akrabalar vatani görev haline getiriyor neyse ki öyle bir derdim yok
11 Yorumla- 3 ay
En güzeli 👌✨
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
3 ayAcıyı yemek çok hoşuma gidiyor ama onların boşaltması zor. Akrabada öyledir
11 Yorumla- 3 ay
Güzel ifade ettiniz 😀
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Akraba ziyaretlerini sevenlerin sorunları vardır net
11 Yorumla- 3 ay
Bence de 😄
- Kişilik & Karakter konusunda 645 cevap paylaştı.
3 aySevmediklerime görev🙄
Sevdiklerime keyif😍
13 Yorumla- 3 ay
Aynen öyle 😎👌🕵
- 3 ay
😊😊
- 3 ay
🍭🌸
İadeyi ziyaret yoksa saçma daha demin gördüğüm kişileri aynı gün niye görmek zorundayım
13 Yorumla- 3 ay
Bir kişi zaten geldiyse tekrardan ona neden gidiliyor zaten anlamış değilim gidince görüyorsun saçma sapan adetler 🤣
- 3 ay
Aklın yolu bir sjdhjj
- Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u 3 ayGitmedim aramadım da akraba değil, akbabalarla işim yok 😂
13 Yorumla- 3 ay
Evet ya ben de gitmedim gerek yok böyle iyiyiz gereksiz drama 🤣
- 3 ay
Aynen öyle :D
- 3 ay
Evet dfg
Çıkamadım ki ev aşiret gibi yeni bos kaldım,
11 Yorumla- 3 ay
Hahah bizim şu an sesiz sdfg
Büyüdükçe eğlencesi bitiyor ya harçlık bittikçe görev gibi geliyor hahahansms
15 Yorumla- 3 ay
Senin de kaçış planı yaptığın oluyor mu 😂
- 3 ay
Çocukken ne çok isterdik özellikle hâlâ da verilse hayır demeyiz sfghjkl
- 3 ay
Devir değişti artık ibanlar devrede tabi hesap numaraları sjfhk
Anne tarafım hariç baba tarafına gitmem gelseler eve almam...
14 Yorumla- 3 ay
Dürüst cevap 😂👌✨
- 3 ay
🤣🤣🤣sesli güldüm kimisi hak ediyor uslanmıyorlar cidden 😄
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Görev değil gitmek gerekiyor çünkü beklerler örf ve adetlerimizden dolayı
15 Yorumla- 3 ay
Evet büyükler için aynı şeyi düşünüyorum gidilmeli el öpülmeli. Ama bazı akrabalar için aynı şeyi söyleyemem hep bir sorgu sual merak enerjisi olunca çekilmez olabiliyor 🤔
- 3 ay
Öyle yapıyorum dengeyi koruyorum ☺
- 3 ay
Evet doğru mesafe iyidir 💁
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
3 ayYaşadığım yerde pek akraba olmadığı için anca 1-2 ziyaret yapıyorum.
13 Yorumla- 3 ay
Azı özü daha makbul ve anlamlı. ✨🧐
- 3 ay
Kesinlikle öyle. 🤗
- 3 ay
Evet 😌✨
- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
2 aygelene giderim gelende yok bende gitmem :D
moderasyonla ilgili bi soru hakkında bir şey danışcaktım
12 Yorumla- 2 ay
Sorun moderasyonla ilgili her soruya açığım 🧐
- 2 ay
gerek kalmadı sanırım kural dışı değilmiş :D
3 aySevene keyif sevmeyene görev
13 Yorumla- 3 ay
Evet bence kişiye göre değişiyor ama bazen görev gibi hissediliyor sfgh
- 3 ay
Ben severim ya akrabalarım kuzenlerim iyidir benim o yönden şanslıyım ahah
- 3 ay
Benim kuzenler iyi baba tarafıtla yıldızım barışmıyor yok shshsh
3 ayBana göre keyifli fakat gösteriş için yapanlar da var sevmediğim akrabalarımı yapmacık şekilde görmeyi tercih etmiyorum yalnız sevdiklerime
12 Yorumla- 3 ay
Yakın tanıdıklar yeterli. 🤏
- 3 ay
Evvet
3 ayGörev bence ama sevdiğin şnsanaldla keyif olabilir
11 Yorumla- 3 ay
Evet öyle✨
3 ayBana göre görev ben hiç sevmiyorum hemde hiç.
11 Yorumla- 3 ay
Ben de ya ghh😌
Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Hiç sevmiyorum ben
21 Yorumla- 3 ay
Ben de sevmem sjsj
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 aySıkılıyorum ben
12 Yorumla- 3 ay
Ben de tatlişkos🥳
- 3 ay
Konuştuklarında Uykum da geliyo jsjsjs
3 ayTartışılır görev gibi de
11 Yorumla- 3 ay
Evet😀
Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Görev gibi bişey bu..
13 Yorumla- 3 ay
Yani
- 3 ay
Sana da 🍭✨
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
u 3 ayEziyet zulüm gibi bişey :D
11 Yorumla- 3 ay
Bence de 😄
Kişilik & Karakter konusunda 458 cevap paylaştı. Ben çok mutlu oluyorum
11 Yorumla- 3 ay
Çok güzel 🥳
3 ayGeleneksel olarak iyi diyoruz kültür yaşasın diyoruz adam 20 tl veriyor al o 20 tlyi ananın...
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Görev bence
11 Yorumla- 3 ay
Örfler adetler 😌
Kişilik & Karakter konusunda 529 cevap paylaştı. Biraz keyfi biraz görev
11 Yorumla- 3 ay
Duruma göre değişir 🧐
- Kişilik & Karakter konusunda 361 cevap paylaştı.
3 ayİkisi bir arada
13 Yorumla- 3 ay
Evet değişken çünkü doğru 🧐
- 3 ay
Demi 😎
- 3 ay
Evet
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
3 ayBenim için akraba ziyareti yok rahatım 😅
12 Yorumla- 3 ay
En güzeli sfff
- 3 ay
Bence de hahah
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
3 ayBana keyif geliyor ya
11 Yorumla- 3 ay
Keyif kaçırılmasa güzel 🥳
Önce görev gibi gelir ama keyif olur sonra
18 Yorumla- 3 ay
Akışa göre değişir kimi de 🧐
- 3 ay
Teşekkür muhabete bağlı çünkü ✨🥳
- 3 ay
Dönem farkı var aslında. evet. 💁
- 3 ay
Çok teşekkürler düşünmeniz kâfi. İnşallah cümlemizin 🙏🏻
u 3 ayGörev. 😕
17 Yorumla- 3 ay
Zoraki gülüşlerimiz bile bazen devrede olabilir :d
- 3 ay
Ya çok sıkıcı ama mecburi 😕 Allahtan çalışıyorum bugün
- 3 ay
Evet ya 😏Bizim tatil çok şükür etütler de yok. Sdfg
- 3 ay
Siz bence yoğunluktan stresten uzak günlerin tadını çıkarın zaten boş ver akrabaları djd
- 3 ay
Gençler yetiyor 😄neyseki branşım matematik değil edebiyat eğlenceli en azından shsjsj
- 3 ay
Miss🤌
- 3 ay
Yes 🥳
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayKeyifli bir yanı yok sjsj
12 Yorumla- 3 ay
Bazen öyle geçse de bir an önce kurtulsak der gibi sjsjsj
- 3 ay
Evett 🤪
3 ayKeyifli sevdiklerimizle beraber
11 Yorumla- 3 ay
Evet sevdiklerimizle ahenkli 😎
3 ayBen keyfi yaptığım için eğlenceli
114 Yorumla- 3 ay
Gittiğin akraba ziyaretine bağlı bu biraz da kimisi sabır sınar cinsten 🤔
- 3 ay
Bizimkiler hiç öyle değiller yaa valla 😂
- 3 ay
Bazen kaçış planı yapasın gelir bizimki o cinsten 🤣
- 3 ay
Büyükler kendi aralarında gerilirse o duruma gelirim bende ama çok şükür ki pek olmuyor 😂
- 3 ay
Biz de bayram cenaze meşhurdur 🤣
- 3 ay
Allah korusun yaa bayramda da olmasın
- 3 ay
Amin O zaman dilleri açılır nedense o gün herkes eteğindeki taşları döker sfhjllşş
- 3 ay
O kaçınılmaz bir gerçek 🤦😂
- 3 ay
Cenazede ışıl ışıllar mesela 🤣
- 3 ay
Haa yok bizimkiler çok sadedir o dönemlerde 🤦
- 3 ay
Saygı meselesi cidden kiminde o kapasite yok taziyelerde makyaj mini etekler vs. Yerine göre giyinmek de bir erdem 🧐
- 3 ay
Kesinlikle saygı meselesi katılıyorum sana 🙂
- 3 ay
Evet öyle teşekkürler dürüst cevaplar için 🥳💟
- 3 ay
Rica ederim 🌸
- Kişilik & Karakter konusunda 784 cevap paylaştı.
3 aySonra başlıyorlar neden evlenmedim diye 🙄
18 Yorumla- 3 ay
Ne açıdan 🤔sdff
- 3 ay
Evlenmedin diye dalıyorlar 🤭
- 3 ay
Evet sorgu sual hiç bitmiyor neden evlenmedin ne iş yapıyorsun atandın mı bir ton mevzuat 😂
- 3 ay
Beni en çok darliyan soru evlilik hiç evlenmedigim için hep ordan saldırı
- 3 ay
Benim de aynı konu. Onu geçtim arkadaşlar da soruyor sdf
- 3 ay
Haha maalesef o durum bendede var dişini sık
- 3 ay
Topluca evlendirme seansı yapacaklar yerimize neredeyse sfghjkkk
- 3 ay
Valla aynen öyle neyseki ben her seferinde bir bahane üretiyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
3 ayakraba ziyaretleri
12 Yorumla- 3 ay
Evet cevap ne dfg
- 3 ay
aaaa pardon akraba ziyaretleri benim için keyiflidir severim
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
3 ayValla ne görev ne keyif çünkü yapmıyorum
11 Yorumla- 3 ay
En iyisi dfg
Gizli Üye(18-24)3 ayİkisi de. Ben bu bayram yapamadım.
11 Yorumla- 3 ay
Evet bazen ikisi de olabiliyor değişir 😌🍭
3 ayBen kimseyi ziyarete gitmedim
12 Yorumla- 3 ay
En güzeli. Ya da en yakınlar olabilir. 😌👌
- 3 ay
Onlarada gitmedim
- Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bayramda akraba ziyaretleri sizce keyif mi yoksa görev mi 🤔?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 