• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter
3 ay

Bayramda akraba ziyaretleri sizce keyif mi yoksa görev mi 🤔?

Bihteeerrr u
Bihteeerrr Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
825
Yapay Zekaya Sor

Kimi ziyaretler terapi gibi, kimileri sabır sınavı… dengeyi tutturabilen var mı 😅

Bayramda akraba ziyaretleri sizce keyif mi yoksa görev mi 🤔?

#Bihteeerrr🎗

Bayramda akraba ziyaretleri sizce keyif mi yoksa görev mi 🤔?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
33 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Aslında bir nevi görev, o da şu şekilde: Bizler bu geleneğe sahip çıkıp devam ettirmezsek yarın bizim çocuklarımız da bunu bitirir. Nasıl ki babalarımız ve dedelerimiz bu durumu bize aktardıysa, biz de çocuklarımıza aktarmalıyız.“Eski bayramlar gibi tadı yok” diyen çok var çünkü artık çocuk değiliz 😂 Ama çocuklar için bayramlar hâlâ tatlı geçiyor 😂


    2
    4 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Kuşak farkı da var evet onlara doğru şekilde örf ve adetleri aktarmak da önemli bir kıstas. Kişi zaten kendi düşüncesini kalıtım + çevreyle buluyor ☺çocuklar için en ufak şey dahi heyecan verici 👌 seviyorum çok yaramaz olmayanları 😄

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      3 ay

      Yaramaz çocuk yoktur aslında, enerjisini atamayan çocuk vardır. Onu yapma, bunu yapma diye baskıdan sıkılmış çocuk vardır.😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Doğru hahah bu sebeple o enerjiyi atmaları için eğitici oyunlar şart 😎

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      3 ay

      Kesinlikle 👌😌

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Bence bayramda akraba ziyaretleri her iki durumda da yaşanabiliyor. Kimi ziyaretler gerçekten çok keyifli geçiyor, yeni insanlarla tanışıyorsun, akrabalarla bağın güçleniyor. Ama bazı ziyaretler de tam tersi oluyor, mesela çok konuştukları zaman veya seninle hiç anlaşamayacak tiplerle karşılaştığında. Ama

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Doğru insanına bağlı 👌✨

      Yorumla
  • AslıBalkan
    AslıBalkan Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    3 ay

    Bence ziyaretlerde hem keyif hem görev var, ama dengeyi kendi ayarlarsan daha sağlıklı olur. Örneğin bazı akrabalarla yemek yemek, sohbet etmek gerçekten iyi geliyor, ama bazılarında zamanı kısaltmak veya konuyu değiştirmek daha akıllıca olur. Herkese yetişmeye kalkışmak yerine, önemli olanları önceliklendirirsen daha fazla keyif alırsın.

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Detaylı güzel bir analiz geldi saygı duydum burada denge çok önemli bir unsur bana kalırsa. 💟

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    Ne keyif ne görev.
    Uzunca zamandır akrabalardan da ziyaretlerden de uzağım. Gönül böyle olsun ister miydi? Belki de hayır. Ama gönül iyi insanlarla tanış olup, büyümek isterdi. Kimsenin hayatını merak etmiyorum onların da benim hayatımı merak etmesini istemiyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Nasip inşallah her şey sizler için hayırlısıyla yoluna girer. 🎈🍭✨

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
3 ay
  • Bayram ziyaretleri bence hem keyif hem görev oluyor 🙂 Aileyi görmek kalbi ısıtıyor ama bazı akrabalar gerçekten sabır testi 😅 Dengeyi ben şöyle kuruyorum: sınırlarımı koruyup kısa tutuyorum huzur verenlerle daha çok vakit geçiriyorum 💫 Kendini zorunda hissetmeden kendi enerjini merkeze alman en sağlıklısı 🤍

    3
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet 😌

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Hayat
      Hayat
      Fenomen
      3 ay

      Aynen öyle canım 😌🤍 Kısa kısa, huzurlu olanları seçmek en güzeli 🌸

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

59

Cevap

  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Eskiden bayram ziyaretleri gidenler için bayram heyecanıyla keyif olarak geçirirlerdi şimdilerde telefonlaşarak bayramlaşır ziyarete gitmeyi görev olarak biçimi görür. ☺

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Aynen öyle şimdilerde mecburi istikamet gibi görev gibi hissediliyor ☺

      Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Yani bir tercih ama bazı insanlarda da zorunluluk bulunduğunu topluma göre değişir bu aile yapınıza göre değişir

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet aynen öyle olabiliyor canım aynı şekilde düşünüyorum. 🍭🌸

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      3 ay

      🪁✌🏻🌺

      Yorumla
  • egoadamm
    egoadamm Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Valla bana hiç keyifli bir şey gibi gelmiyor sevmediğim insanların yanına ailemin zoru ile gidiyorum resmen

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ben de sevmem çok

      Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Ne keyif ne görev hiç yapasım gelmiyor tek babanneme giderim hepsi bu

    1
    7 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Güzel en azından babanne iyiyse 😀

      Yorumla
    • KayipPsikopat_3
      KayipPsikopat_3
      3 ay

      İyi iyi şükür ben varken sorun yaratamıyorlar 😂😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      😀

      Yorumla
    • KayipPsikopat_3
      KayipPsikopat_3
      3 ay

      Tehlike ben olunca sıkıntı olmuyor 😂😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ahahah dikat 😀

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Dikkat*

      Yorumla
    • KayipPsikopat_3
      KayipPsikopat_3
      3 ay

      Ben dikkat etmem onlar etsin 😂😂

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Benim için çok sıkıcı geçiyor maalesef 😒

    1
    3 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Benim de vallahi sıkıcı çünkü 😏

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      3 ay

      Geçer umarım abla 😏

    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      İnşallah kardeşim 🙂

  • Leviathan_S
    Leviathan_S Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Yeni eve girfim valla keyifli ama yorucu

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Enerji⚡ tükeniyor çok yoğun olunca ev maalesef😌

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Bence bir görev ama artık o işde tamamen bitti. Bu COVİD mevzusu patlamadan önce hep derlerdi, bayram ziyaretleri, akraba ilişkileri bitecek diye. Hakikaten öyle oldu ve insanlar covid bitimine kadar alıştı bu duruma, yan yana gelmek istemiyorlar.

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Komşu akraba hepsi ✅evet

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      3 ay

      Öyle, maalesef..

      Yorumla
  • Sensitive_Kind
    Sensitive_Kind Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 577 cevap paylaştı.

    Neyse ki yaşadığım bölgede sadece ablam ile teyzem var. Herkesin burada olduğunu düşünemiyorum. Ziyaret edeceğim sayı bu yüzden az ama bana kalırsa eski akrabalıklar yok. Gözden uzak olan gönülden de Irak olur felsefesi toplumda yaygınlaştı. Aile büyüklerinden biri ya da birileri ölürse kopukluklar yaşanıyor. Zor bir görev ama herkese karşı ılımlı düşünmüyorum.

    1
    11 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Güzel bir düşünce 💭. Az öz olması belki de anlamı derinleştiriyor. 👌✨🧐

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      3 ay

      Kesinlikle az ama öz insanla fayda sağlamak önemli ✅

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Çok doğru. Her yerde olmak hiçbir yerde olmamak gibi. ✨💁

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      3 ay

      Gereksiz kalabalıktan sıyrılıp kaliteli azınlığa doğru kulaç atmalı. Bazılarının varlığı ağır geldiği gibi kimilerinin de pamuk gibidir. Ruh her zaman iyileşmeyi bekler. Mesele iyileşmeyi nerede ve kimlerle tercih ettiğinde.. 💫💫

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      3 ay

      Bu arada bayramını içtenlikle kutlarım. 🍬🍬

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Çok güzel bir açiklama kaliteli sakinlik de birer tercih olabiliyor. Küçük prens 👑romanında şu cümle geçer "bazıları armağan gibi" Şu cümleyi anımsattı yazdıkların. Çok teşekkür ederim mutlu bayramlar 🙏🏻😇✨🎈

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      3 ay

      Hayat bir roman yazısının perdesinden alınmış gibi zaten anımsatmasına sevindim. Teşekkür ederim. 🎈🎈

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Bazen de bir sahne gibi ✨gerçekçi ✨rica ediyorum 🎈✨🙏🏻

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      3 ay

      Bir serçenin düşüşünde bile özel bir takdir vardır.

      Shakespeare'in sanat ve sahne anlayışı. :)

      İyi akşamlar dilerim hocam.

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ne kadar da güzel ve naifçe bir dokunuş Shakespeare seviyorum ve Victor Hugo. ✨👌 ben de iyi akşamlar diliyorum sanatla kalın 🎈😌

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      3 ay

      🎈🎈🎈

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı.

    Eskisi kadar keyfi kalmadı; zaten memlekette de değilim, gurbette de bazı akrabalara uğradım ve biraz moral oldu...

    3
    4 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Çok doğru eski heyecan duygusu kalmadı, gelenek görenekler de köreldi günümüzde. Sevindim senin adına sevindim iyi bayramlar ✨🎈

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      3 ay

      Sağol dostum, teşekkür ederim. Sana da iyi ve mutlu bayramlar 🎈🍬💫

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ne demek arkadaşım hep birlikte✨🎈🍭

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      3 ay

      🍭🎈✨

      Yorumla
  • Liwes s
    Liwes Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    3 ay

    Ben yıllardır gitmiyorum çokta umrumda değil tamamen kişinin bakış açısıyla alakalı

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ben de vallahi yalan söylemem çok nadir sjsj

      Yorumla
  • SAKİNkullanıcı
    SAKİNkullanıcı Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bence biraz ikisi birden 🤔 Akraba ziyaretleri hem keyifli, hem de çoğu zaman bir görev gibi geliyor. Ama doğru insanlarla, güzel sohbetlerle olursa kesinlikle keyifli oluyor.

    2
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Katılıyorum doğru 🤏✨

      Yorumla
  • MrConfused
    MrConfused Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 42%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Keyifse hala güzel ama göreve döndüyse işkence

    2
    5 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Göreve dönüyor artık bir süre sonra 😀

      Yorumla
    • MrConfused
      MrConfused
      3 ay

      Göreve dönünce kaçman gerektiği an gelmiştir Bihter 😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet fake arama yapılması lazım o esnada 😄

      Yorumla
    • MrConfused
      MrConfused
      3 ay

      Çok sıkışırsan söyle kurtarayım seni o durumdan 😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Sağ ol ben hal ederim kıvrak zekam ne güne duruyor sjsjsk

      Yorumla
  • Zevksizhayat
    Zevksizhayat Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 60%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ben mutluyum ziyaretlerden eğlenceli geçiyor bedava çay var tatlı var daha ne olsun 😄 özel hayat sorularını sordukları zaman inşallah diyip geçin 😄😄😄

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ohh misss 😀

      Yorumla
  • Roniwa
    Roniwa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 99 , eic 100%
    3 ay

    Bir kaç yere uğradım çokta vakit gömmedim biraz çay kahve biraz tek düze sohbet sonra vın ve iyiydi yani ne vakit aldı ne de üzerimde "şunu da aradan çıkarsaydım" baskısı kaldı temizzzz

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      En iyisi

      Yorumla
  • Flankes_
    Flankes_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    3 ay

    Keyifli ben seviyorum bayram ziyaretini kandillerde bile komşuların kapılarını çalar kandilerini kutlarım tüm sülaleyi ararım ben dini günleri çok seviyorum...

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Kişiye bağli aslında 👀 sıkmayan çok soru sormayanı makbul 🤔

      Yorumla
    • Flankes_
      Flankes_
      3 ay

      Aynen öyle..

      Yorumla
  • jelyz
    jelyz Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Kaçınılması gereken kutsal bir vazife çünkü o kadar günahkar kullarız ki bu kutsallık bizi çarpar 😂

    1
    5 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      😂😂bir araya gelince fikir alışverişi bilgi aktarımı yapıyoruz günahtan sayılmaz bence 😄

      Yorumla
    • jelyz
      jelyz
      3 ay

      E tabii, İlber Ortaylı'nın deyimiyle dedikodu değil biyografi yapılır 😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      O da güzelmiş fikir 💭 yürütmesi 😄

      Yorumla
    • jelyz
      jelyz
      3 ay

      Ama bizim orada fikir yürütme daha çok röortaj şeklinde oluyor 😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Biz zaten müzakere yaparız sjsjsj

      Yorumla
  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay

    Sevdiğim 4-5 aile var, onlara gittim ve bayramım orada bitti 😅 gidemiceğim 3-4 kişiyi de aradım tamam işte, herkese tek tek gidemem valla.

    1
    6 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Görev tamamlanmıştı film dinlenme mood açık 🎥🎬👀 o halde 😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Tamamlanmıştır*

      Yorumla
    • IMrLonely
      IMrLonely
      3 ay

      Ayyynen öyle valla, keyif alacağım yere giderim, diğerleri gelirse bile merhaba der odama geçerim 🤣

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Sınır çiziyorum ben de burada sghh

      Yorumla
    • IMrLonely
      IMrLonely
      3 ay

      https://youtu.be/CaQR-SYAcX4?si=BsFX6Nb30SEaQZ0j

      Sınırım ektedir 🤣

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      olması gereken sfghbb

      Yorumla
  • Arag0rn s
    Arag0rn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 41%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bence keyif. Görev olanlara gitmiyorum zaten. Sevdiklerimizi görmek, bayramlarını kutlamak çok önemli. Bayramlar bir bahane aslında :)

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Bu da güzel bir denge sevdim. Aynen sevdiğimiz insanlarla birlik beraberlik paylaşım açısından hemfikirim 👌

      Yorumla
  • Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
    Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 35%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Aslında bunu ayirdedebilecek durumdayım bugün ne gelen oldu ne de biz birine gittik yani hiç olmaması da kötü diyeyim 😃

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Hahah bu da ayrı bir boyut tabi 😄

      Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    3 ay

    Gereken yerleri ziyaret ettim ve duamı yaptım, akrabalarla pek işim olmaz

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      En güzeli 🥳👌

      Yorumla
  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Bana her zaman keyif verir ama sinir olduğum aklabalar hariç 😄

    1
    2 Yorumla
    • MFBH22 s
      MFBH22
      3 ay

      *akrabalar olacaktı 😄

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Anladım ben onu aynen katılıyorum düşüncene 😀💟

      Yorumla
  • SefirÇakır
    SefirÇakır Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 449 cevap paylaştı.

    Zorunluluk olarak gördüklerime gitmiyom banane millete göremi yaşıcam

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      En makulu

      Yorumla
  • seanfey u
    seanfey Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.

    Bazı akrabalar vatani görev haline getiriyor neyse ki öyle bir derdim yok

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      En güzeli 👌✨

      Yorumla
  • Maykılevdeoturuyor
    Maykılevdeoturuyor Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Acıyı yemek çok hoşuma gidiyor ama onların boşaltması zor. Akrabada öyledir

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Güzel ifade ettiniz 😀

      Yorumla
  • Tengria m
    Tengria Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Akraba ziyaretlerini sevenlerin sorunları vardır net

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Bence de 😄

      Yorumla
  • BubiiBubii
    BubiiBubii Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 95%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 645 cevap paylaştı.

    Sevmediklerime görev🙄

    Sevdiklerime keyif😍

    1
    3 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Aynen öyle 😎👌🕵

      Yorumla
    • BubiiBubii
      BubiiBubii
      3 ay

      😊😊

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      🍭🌸

      Yorumla
  • вʟαcк
    вʟαcк Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    3 ay

    İadeyi ziyaret yoksa saçma daha demin gördüğüm kişileri aynı gün niye görmek zorundayım

    1
    3 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Bir kişi zaten geldiyse tekrardan ona neden gidiliyor zaten anlamış değilim gidince görüyorsun saçma sapan adetler 🤣

      Yorumla
    • вʟαcк
      вʟαcк
      3 ay

      Dün kuzene de öyle dedim

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Aklın yolu bir sjdhjj

      Yorumla
  • Dark_Scourge u
    Dark_Scourge Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Gitmedim aramadım da akraba değil, akbabalarla işim yok 😂

    1
    3 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet ya ben de gitmedim gerek yok böyle iyiyiz gereksiz drama 🤣

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      3 ay

      Aynen öyle :D

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet dfg

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    3 ay

    Çıkamadım ki ev aşiret gibi yeni bos kaldım,

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Hahah bizim şu an sesiz sdfg

      Yorumla
  • imsacha
    imsacha Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    3 ay

    Büyüdükçe eğlencesi bitiyor ya harçlık bittikçe görev gibi geliyor hahahansms

    1
    5 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Senin de kaçış planı yaptığın oluyor mu 😂

      Yorumla
    • imsacha
      imsacha
      3 ay

      Ben harçlık verme potansiyeli olanlara gidiyorum sadece sksbsksk

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Çocukken ne çok isterdik özellikle hâlâ da verilse hayır demeyiz sfghjkl

      Yorumla
    • imsacha
      imsacha
      3 ay

      Artık iban da geldi üstelik daha kapsamlı vkcgxkğnl

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Devir değişti artık ibanlar devrede tabi hesap numaraları sjfhk

      Yorumla
  • AnTiCorr
    AnTiCorr Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    3 ay

    Anne tarafım hariç baba tarafına gitmem gelseler eve almam...

    1
    4 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Dürüst cevap 😂👌✨

      Yorumla
    • AnTiCorr
      AnTiCorr
      3 ay

      Yani öyleki dua ediyorum şaşırıp gelselerde kafa göz girsem yamultsam hepsini, yorulduğumda oturup başlarında bi sigara yaksam, siğara biti ce kalkıp gene delsam felan değişik fantezilerim var yani kfjdj ))

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      🤣🤣🤣sesli güldüm kimisi hak ediyor uslanmıyorlar cidden 😄

      Yorumla
    • AnTiCorr
      AnTiCorr
      3 ay

      Agzına gözüne yumulduklarım hııııımınakodumldjdjdnnın cocukları kfjdj )) :)

      Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Görev değil gitmek gerekiyor çünkü beklerler örf ve adetlerimizden dolayı

    1
    5 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet büyükler için aynı şeyi düşünüyorum gidilmeli el öpülmeli. Ama bazı akrabalar için aynı şeyi söyleyemem hep bir sorgu sual merak enerjisi olunca çekilmez olabiliyor 🤔

      Yorumla
    • Gof34
      Gof34
      3 ay

      Onlarıda pek aldırış etmemek he hı yap geç ula

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Öyle yapıyorum dengeyi koruyorum ☺

      Yorumla
    • Gof34
      Gof34
      3 ay

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet doğru mesafe iyidir 💁

      Yorumla
  • djfurkan13
    djfurkan13 Takip Et
    Master Yaş: 35
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Yaşadığım yerde pek akraba olmadığı için anca 1-2 ziyaret yapıyorum.

    1
    3 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Azı özü daha makbul ve anlamlı. ✨🧐

      Yorumla
    • djfurkan13
      djfurkan13
      3 ay

      Kesinlikle öyle. 🤗

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet 😌✨

      Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    2 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    gelene giderim gelende yok bende gitmem :D

    moderasyonla ilgili bi soru hakkında bir şey danışcaktım

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      2 ay

      Sorun moderasyonla ilgili her soruya açığım 🧐

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      2 ay

      gerek kalmadı sanırım kural dışı değilmiş :D

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    3 ay

    Sevene keyif sevmeyene görev

    1
    3 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet bence kişiye göre değişiyor ama bazen görev gibi hissediliyor sfgh

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      3 ay

      Ben severim ya akrabalarım kuzenlerim iyidir benim o yönden şanslıyım ahah

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Benim kuzenler iyi baba tarafıtla yıldızım barışmıyor yok shshsh

      Yorumla
  • Miran_Doğulu
    Miran_Doğulu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 19
    3 ay

    Bana göre keyifli fakat gösteriş için yapanlar da var sevmediğim akrabalarımı yapmacık şekilde görmeyi tercih etmiyorum yalnız sevdiklerime

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Yakın tanıdıklar yeterli. 🤏

      Yorumla
    • Miran_Doğulu
      Miran_Doğulu
      3 ay

      Evvet

      Yorumla
  • defnee0505
    defnee0505 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 19
    3 ay

    Görev bence ama sevdiğin şnsanaldla keyif olabilir

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet öyle✨

      Yorumla
  • Gurbetfamily
    Gurbetfamily Takip Et
    Xper 4 Yaş: 54
    3 ay

    Bana göre görev ben hiç sevmiyorum hemde hiç.

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ben de ya ghh😌

      Yorumla
  • чσlєnα u
    чσlєnα Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Hiç sevmiyorum ben

    2
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ben de sevmem sjsj

      Yorumla
  • Pamuksekerofficall
    Pamuksekerofficall Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Sıkılıyorum ben

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ben de tatlişkos🥳

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      3 ay

      Konuştuklarında Uykum da geliyo jsjsjs

      Yorumla
  • kibarbibey
    kibarbibey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    3 ay

    Tartışılır görev gibi de

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet😀

      Yorumla
  • ƊØLƲNÂƳ
    ƊØLƲNÂƳ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Görev gibi bişey bu..

    1
    3 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Yani

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      3 ay

      Yani öyle işte İyi bayramlar ✨

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Sana da 🍭✨

      Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Eziyet zulüm gibi bişey :D

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Bence de 😄

      Yorumla
  • Mahsun_J
    Mahsun_J Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 458 cevap paylaştı.

    Ben çok mutlu oluyorum

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Çok güzel 🥳

      Yorumla
  • MustafaÖzkaynak
    MustafaÖzkaynak Takip Et
    Xper 2 Yaş: 19
    3 ay

    Geleneksel olarak iyi diyoruz kültür yaşasın diyoruz adam 20 tl veriyor al o 20 tlyi ananın...

    1
    0 Yorumla
  • Ritchson m
    Ritchson Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Görev bence

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Örfler adetler 😌

      Yorumla
  • bysinnner
    bysinnner Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 529 cevap paylaştı.

    Biraz keyfi biraz görev

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Duruma göre değişir 🧐

      Yorumla
  • İbrahimbarann
    İbrahimbarann Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 361 cevap paylaştı.

    İkisi bir arada

    1
    3 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet değişken çünkü doğru 🧐

      Yorumla
    • İbrahimbarann
      İbrahimbarann
      3 ay

      Demi 😎

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet

      Yorumla
  • 3Valhalla4
    3Valhalla4 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Benim için akraba ziyareti yok rahatım 😅

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      En güzeli sfff

      Yorumla
    • 3Valhalla4
      3Valhalla4
      3 ay

      Bence de hahah

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Bana keyif geliyor ya

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Keyif kaçırılmasa güzel 🥳

      Yorumla
  • HolyRuh
    HolyRuh Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay

    Önce görev gibi gelir ama keyif olur sonra

    1
    8 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Akışa göre değişir kimi de 🧐

      Yorumla
    • HolyRuh
      HolyRuh
      3 ay

      Katılıyorum

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Teşekkür muhabete bağlı çünkü ✨🥳

      Yorumla
    • HolyRuh
      HolyRuh
      3 ay

      Evet bence her şey kendi zamanında hoş bayramda bayram tadı almak lazım

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Dönem farkı var aslında. evet. 💁

      Yorumla
    • HolyRuh
      HolyRuh
      3 ay

      O zaman bu dönemde ben sana iyi Bayramlar diyim annenin babanın ellerinden öperim umarım bu yeni dönem senin için çok iyi olucak

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Çok teşekkürler düşünmeniz kâfi. İnşallah cümlemizin 🙏🏻

      Yorumla
    • HolyRuh
      HolyRuh
      3 ay

      Amin inşallah

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    3 ay

    Görev. 😕

    1
    7 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Zoraki gülüşlerimiz bile bazen devrede olabilir :d

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      3 ay

      Ya çok sıkıcı ama mecburi 😕 Allahtan çalışıyorum bugün

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet ya 😏Bizim tatil çok şükür etütler de yok. Sdfg

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      3 ay

      Siz bence yoğunluktan stresten uzak günlerin tadını çıkarın zaten boş ver akrabaları djd

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Gençler yetiyor 😄neyseki branşım matematik değil edebiyat eğlenceli en azından shsjsj

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      3 ay

      Miss🤌

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Yes 🥳

      Yorumla
  • GamzeliBela
    GamzeliBela Takip Et
    Guru Yaş: 18 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Keyifli bir yanı yok sjsj

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Bazen öyle geçse de bir an önce kurtulsak der gibi sjsjsj

      Yorumla
    • GamzeliBela
      GamzeliBela
      3 ay

      Evett 🤪

      Yorumla
  • SABAHATAŞKAN
    SABAHATAŞKAN Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay

    Keyifli sevdiklerimizle beraber

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet sevdiklerimizle ahenkli 😎

      Yorumla
  • Nimesayyya
    Nimesayyya Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    3 ay

    Ben keyfi yaptığım için eğlenceli

    1
    14 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Gittiğin akraba ziyaretine bağlı bu biraz da kimisi sabır sınar cinsten 🤔

      Yorumla
    • Nimesayyya
      Nimesayyya
      3 ay

      Bizimkiler hiç öyle değiller yaa valla 😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Bazen kaçış planı yapasın gelir bizimki o cinsten 🤣

      Yorumla
    • Nimesayyya
      Nimesayyya
      3 ay

      Büyükler kendi aralarında gerilirse o duruma gelirim bende ama çok şükür ki pek olmuyor 😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Biz de bayram cenaze meşhurdur 🤣

      Yorumla
    • Nimesayyya
      Nimesayyya
      3 ay

      Allah korusun yaa bayramda da olmasın

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Amin O zaman dilleri açılır nedense o gün herkes eteğindeki taşları döker sfhjllşş

      Yorumla
    • Nimesayyya
      Nimesayyya
      3 ay

      O kaçınılmaz bir gerçek 🤦😂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Cenazede ışıl ışıllar mesela 🤣

      Yorumla
    • Nimesayyya
      Nimesayyya
      3 ay

      Haa yok bizimkiler çok sadedir o dönemlerde 🤦

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Saygı meselesi cidden kiminde o kapasite yok taziyelerde makyaj mini etekler vs. Yerine göre giyinmek de bir erdem 🧐

      Yorumla
    • Nimesayyya
      Nimesayyya
      3 ay

      Kesinlikle saygı meselesi katılıyorum sana 🙂

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet öyle teşekkürler dürüst cevaplar için 🥳💟

      Yorumla
    • Nimesayyya
      Nimesayyya
      3 ay

      Rica ederim 🌸

      Yorumla
  • KaRa-MaSKe-34
    KaRa-MaSKe-34 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 784 cevap paylaştı.

    Sonra başlıyorlar neden evlenmedim diye 🙄

    1
    8 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Ne açıdan 🤔sdff

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      3 ay

      Evlenmedin diye dalıyorlar 🤭

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet sorgu sual hiç bitmiyor neden evlenmedin ne iş yapıyorsun atandın mı bir ton mevzuat 😂

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      3 ay

      Beni en çok darliyan soru evlilik hiç evlenmedigim için hep ordan saldırı

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Benim de aynı konu. Onu geçtim arkadaşlar da soruyor sdf

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      3 ay

      Haha maalesef o durum bendede var dişini sık

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Topluca evlendirme seansı yapacaklar yerimize neredeyse sfghjkkk

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      3 ay

      Valla aynen öyle neyseki ben her seferinde bir bahane üretiyorum

      Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    akraba ziyaretleri

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet cevap ne dfg

      Yorumla
    • mesut_boztas
      mesut_boztas
      3 ay

      aaaa pardon akraba ziyaretleri benim için keyiflidir severim

      Yorumla
  • Prince12345678
    Prince12345678 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    3 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Valla ne görev ne keyif çünkü yapmıyorum

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      En iyisi dfg

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    İkisi de. Ben bu bayram yapamadım.

    1
    1 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      Evet bazen ikisi de olabiliyor değişir 😌🍭

      Yorumla
  • bursamteksas
    bursamteksas Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    3 ay

    Ben kimseyi ziyarete gitmedim

    1
    2 Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      3 ay

      En güzeli. Ya da en yakınlar olabilir. 😌👌

      Yorumla
    • bursamteksas
      bursamteksas
      3 ay

      Onlarada gitmedim

      Yorumla
  • Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bayramda akraba ziyaretleri sizce keyif mi yoksa görev mi 🤔?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bayramınız nasıl geçiyor akraba ziyaretleri yapıldı mı? ? 9 cevap verildi
Bayramda akraba ziyaretleri yapmaktan hoşnut musunuz? 100 cevap verildi
Bayramda tatile mi yoksa akrabaları ziyarete mi gidersiniz? 10 cevap verildi
Bayramlarda tatile mi gidersiniz akraba ziyaretlerine mi? 39 cevap verildi
Bayram tatili sizde nasıl geçiyor, tatile mi çıktınız akraba ziyareti mi yapıyorsunuz? 15 cevap verildi
Bayramlarda akraba ziyaretlerini sever misiniz? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨