Gerçekten bir insanın tipi, yüz güzelliği veya çirkinliği karakterini ele verir mi?


Aydınlanmak istiyorum. Bir insan çok güzelse ya da çok yakışıklıysa karakteri dört dörtlük olduğu anlamına mı gelir, biri beni aydınlatsın bu konuda yani eli yüzü düzgün dediğimiz olay gerçeği kapsar mı psikopat keko dediğimiz kişilere önyargılı mı yaklaşmalıyız ya da çok iyi görünüyor dediklerimizde de bozukluk çıkar mı
Ben asosyal olduğum için insanlarda neye dikkat etmem gerektiğini bilmiyorum evet yüzü çok güzel olsa da karakteri berbat kişilere rast geldim ama yine de bunları merak ediyorum çünkü bize şunu aşılayıp duruyorlar

kalbinin pisliği yüzüne yansımış

Yüzünde meymenet yok

Bu sözler beni çelişkide bırakıyor
Gerçekten bir insanın tipi, yüz güzelliği veya çirkinliği karakterini ele verir mi?
Cevapla