Kim ne derse desin Amerika'da yaşamayan herkes hayatı kaçırıyor. Haksız mıyım?

Tamam ben de şu an Amerika'da yaşamıyorum. Önceden kısa süreli yaşadım ama bu gerçek yani. Başka ülkelerde de yaşadım. Benim analizim budur. Şu an hayatı öyle kaçırıyor gibi hissediyorum ki anlatamam

Kim ne derse desin Amerika'da yaşamayan herkes hayatı kaçırıyor. Haksız mıyım?
Cevapla