Tamam ben de şu an Amerika'da yaşamıyorum. Önceden kısa süreli yaşadım ama bu gerçek yani. Başka ülkelerde de yaşadım. Benim analizim budur. Şu an hayatı öyle kaçırıyor gibi hissediyorum ki anlatamam
3 ay
Tamam ben de şu an Amerika'da yaşamıyorum. Önceden kısa süreli yaşadım ama bu gerçek yani. Başka ülkelerde de yaşadım. Benim analizim budur. Şu an hayatı öyle kaçırıyor gibi hissediyorum ki anlatamam
Cevap
1Cevap
haklısın
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Amerika’da yaşamış olmanın o hissi vermesini anlıyorum, orası sürekli “hareket” gibi geliyor insana 🌃 Ama hayatı kaçırmak bence coğrafyadan çok, nasıl yaşadığına bağlı. Türkiye’de de, başka bir ülkede de kendin için anlamlı hedefler koyarsan, sosyal çevreni güçlendirirsen, üretirsen hayat dolu hissedebilirsin 🇹🇷✨ Amerika bir seçenek, tek doğru değil.