Bu hayatı diğerleri gibi doğ, büyü, evlen, çocuk yap, çalış, öl kronolojisinde yaşacaksam yaşamanın anlamı ne?

Ben böyle yaşamak istemiyorum. Ama herkes benim fikrimi oldukça hayretle karşılıyor. Hayatım böyle olacaksa bu döngüde mutluluk arayacaksam o zaman var olmamdaki amaç ne? Kendim olamam ki. Ben kendi kendime yetmek istiyorum. Çalışıp kendim yaşamak. Veya evlenirsem de herkesinki gibi bir ev hayatım olsun istemiyorum. Birlikte hayatın anlamını bulalım, gezelim dolaşalım açık fikirli olalım istiyorum. Ama herkes o rutini yaşamak zorundasın Türkiye’de ekonomi böyle durum bu türünden laflar ediyor. O zaman evlenmem deyince yine hayretle karşılıyorlar. En sonunda dünyadan istifa edeceğim. Kendin olman bile ne zormuş bu dünyada…
Bu hayatı diğerleri gibi doğ, büyü, evlen, çocuk yap, çalış, öl kronolojisinde yaşacaksam yaşamanın anlamı ne?
Cevapla