Kendi hatalarımla ilişkim bitti, çok pişmanım şimdi ne yapmalıyım?

Güncellemeler
3 ay
Yokuştan aşağı giden hayatımın sorumluluğunu alamadım onu anlamadım ilgisiz bıraktım ayrılmadan önce neler yaptığımı fark ettim özür dileyip düzeltmek istedim ama kabul etmedi ayrıldı düzeltilemeyecek bir şey değildi onu çok yordum ona böyle davrandığım için çok pişmanım şu an ilişkimizin yasını tutuyor eski yani iyi olan beni sevmeye devam ettiğini söyledi kendimi düzeltip tekrar karşısına çıkmak istiyorum
Kendi hatalarımla ilişkim bitti, çok pişmanım şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla