Başına kötü bir şey gelince isyan eden misin yoksa buna da şükür mü diyorsun?

Herkese hayırlı kandiller 🙏😇
Herkese hayırlı kandiller 🙏😇
Güncellemeler
3 ay
Olan bitenin iyi ya da kötü bir nedeni vardır gelsin bildiği gibi bende şükür nedenidir🙏
Başına kötü bir şey gelince isyan eden misin yoksa buna da şükür mü diyorsun?
Cevapla