hangisi?
ben hep pişman olurum :(
çok fevri davranıyorum maalesef sizz peki?
ben hep pişman olurum :(
çok fevri davranıyorum maalesef sizz peki?
zaten öyle kolay kolay bağırıp çağırmama ama eğer sabrım taştıysa ve baaşırdıysam çağırdıysam pişman olmam haketmiştir kesin ama öyle bir zaman da bile kendii dizginleerim kırıcı konuşmam kesinlikle gurur kırıcı anlamında
Ben öyle durduk yere öfkelenmediğim için pek bişey olmuyo sakinimdir ama baktım zordu sinirimi zıplatıyolar bağırırım tabi önce sakinlikle sorunu halletmeye çalıştığım için sonradan öfkelenince umrumda olmuyo :D
ben hep pişman oluyorum çabuk sinirlenip çabuk öfkem geçiyor doğrusu bu huyumdan kurtulmam lazım insanları kırmaktan bıktım :(
uykudan uyandığımda olur genelde. ama çabuk geçer. yani pişman olmadan unuturum herşeyi D:DD
Cevap
15Cevap
öfkelenip bağırdığım konuya bağlı :) haklıysam hayatta pişman olmam :)
başkası kırılacak diye içime atmaktansa kim ne yapıp hakettiyse bağırırım çağırırım rahatlarım valla
Kendi odamın sınırları içinde Hitler gibiyim sınırı aştım mı kuzu kuzu...
hiç umrumda olmaz başkası için başımı ağrıtamam çok ağır bişey yaptıysa yol veririm gider
napıcam kendime zarar veririm yoksa kim ne hali varsa görsün :)
kzıp da belli edince sonra ben üzülüyorum.. o yüzden kzınca susmayı tercih ederim
zaten sustukça insanın özgüveni de zedelenebiliyor. öte yandan peygamberimiz de bunu tavsiye ediyor.. en mantıklısı hiç öfkelenmeden bizi sıkıntıya sokan o şeyi sakince bertaraf etmek..
evet.. kalp kırmaktan iyidir boşver :)
Hemen sınırlenırım ama sonra kedı gıbı pişman olurum kanks
Zor sinirlenirim ama sinirlendiğim zaman kolay kolay geçmez. Pek pişmanda olmam.
bende çabuk kızarım ama 5 dk. sonra unuturum geçerim
bağırdığım kişiye göre değişiyor ama genelde umrumda olmaz
Saman alevi gibi çabuk sönerim
Evet zaten bende peygamber sabrı vardır öyle hemen sinirlenmem :)
Evet malesef sinirli insanlar öyle erkkenden gidiveriyo.. Kalp krizi riskleri falan fazla..
Niye yalan söyliyim :D
az öfkelenirim,
net öfkelenirim
ya sen ne degişik birisin allahım ya :D
bazen aileme sesim yükselir anında pişman olurum
Pişman olurdum...
Sakinimdir genelde
umrumda bile değil
Duruma göre değişir
olurum
bazen olurum
hak etmese bağırmam
Pişman olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar