Öfkelenip bağırıp çığırıp , pişman olur musunuz , yoksa umrunuzda olmaz mı?

hangisi?


ben hep pişman olurum :(

çok fevri davranıyorum maalesef sizz peki?
Öfkelenip bağırıp çığırıp , pişman olur musunuz , yoksa umrunuzda olmaz mı?
Cevapla