Bu olay yüzünden vicdan azabı çekiyorum. Nasıl geçer?

Yıllar önce kardeşim bahçede yaralı bir serçe bulmuştu ve bana göstermişti. Ben de o zamanlar 15-16 yaşlarındaydım. Halamlara misafirliğe gidecektik o sırada. Annemler bahçeye indiğinde, binadaki hayvansever olduğunu düşündüğümüz bir komşumuza kuşu vermemizi söyledi. Zaten o da bizim arkadaşımızdı, benden 1-2 yaş falan büyüktü. Kardeşim de serçeyi ona verdi ilgilenmesi için. Birkaç gün sonra öğrendik ki, arkadaşımız kuşu kedilerin yemesi için dışarı bırakmış "doğanın kanunları" için. Bu sabah aklıma geldi yine ve ağlıyorum 2 saattir. Bu his nasıl geçer?

Bu olay yüzünden vicdan azabı çekiyorum. Nasıl geçer?
Cevapla