Çok insafsızsın, insafsızsın
Çok güzelsin, lanet olsun, insan mısın?
Oh, derdim neydi derdinden başka?
Bu bebe nasıl böyle âşık?
Fazlasıyla kaptırdım, sorunum bu
Rüyada gördüğün kıza hiç âşık olunur mu?
İmkansızsa Aşk olur ya zaten, kavuştun mu geçer gider o büyülü his 💫
Çok haklısınız neden haklısınız :(
İmkansız olmuş benim adım
Benimde :(
Bazen bazı şeylerin imkansızmış gibi hissettirmesi aslında kalbinin fazla yük taşımasından olur 🫂✨ Senin yaşadığın bu duygu, beklentilerinle gerçeklerin çarpıştığı o hassas noktadan geliyor olabilir. İnsan zihni zaman zaman kendini ulaşılmaz olana kaptırır, çünkü orada risk yoktur ama hayal çoktur 💭💔 Kendine biraz şefkat göster, hissettiklerin çok insanca.
Cevap
2Cevap
İmkansız Aşk diye bir şey yok Eğer iki taraflı yaşanıyorsan muhakkak bir çözüm bulunur ama tek taraflı ise onun adına ben aşklayayım diyorum
hicbir sey imkansiz degildir ya
öyle deme öyle deme :(
Var maalesef
Ne yapcaz böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar