Kendimi çok iyi hissetmiyorum. 27 yaşıma geldim bir tane oğlum var evim yok kocam yok param yok mesleğim yok kendimi çok gereksiz hissetmeye başladım. Sadece bi yüz güzelliğim var o da iyi hissetmiyor hiç mutlu değilim.
3 ay
Cevap
37Cevap
Hayata tutunmak için bir yerden başlamak gerekir. Kendine göre uygun bir iş bulup, iyi planlar ve iyi bir hayat standardı için emek vereceksin. Şahsi fikrim.
Hayata bir yerden başlaman lazım artık psikolojim bozuk modum yok triplerini at omuzlarından güçlü kadın kadar çekici ne var şu hayatta ya
Gel anlat bakalım nedir derdin bi dök içini bunların ötesinde bişiy var canını sıkan
boş ver onları , en önemlisi sağlığın var 👍
Çalışmayı düşünüyormusun ya da çalışma imkanın var mı tatlım
Rabbımm yardımcın olsun hakkında en hayırlsıı neyse o olsun
Olabilir eğer sağlıklıysan her şeyin bi yolu bulunur.
Nerelisin ve neden bu kadar parçalanmış bir hayatın var
Kadınların çoğu baba ve koca parası olmayınca parasız kalıyor. Kendi paranızı kazanın.
Kötü bir dönemden geçiyorsun her şey düzelir Emin ol
Yorumlara bir baktım da buradan kimseye güvenme erkek olarak söylüyorum
Meslek elde edebilirsin çalışabilirsin ev sahibi olma ihtimalin de olur böylece.
İş bulursun. Ayaklarının üstünde durunca güvenin de olur.
Geçmiş olsun yaşınız genç bir meslek öğrenebilirsiniz özel değilse baba nerde
Aranılan bir çok şey yok yine de denemeye değer
İkinci evlilik neden düşünmediniz
Kimsenin beni mutlu edeceğini zannetmiyorum
Normal ama başarabilirsiniz
Kaç yol evli kaldınız?
İşkur üzerinden meslek edin
Kocana sahip çıkaydın iyiydi
Ailen de mi yok anne baba kardeş
Yeni bir hayat arkadasi bul
Konuşalım mı
İstiyor musun evlilik
Nafaka da mı yok
boşandınız mı
Peki bir fabrikaya girsen en azından
bosandinmi
Kocan nasıl yok?
Boyun kilon nasıl senin
İş bulayım sana istanbuldaysan
Evlen aday yok mu
Nasıl geçiniyorsun
Aile evindeyim
İyi o zaman neredevyaşıyorsun
Şşş🤫🤫🤫
Tmmm tkp glr msn
Çalış o zaman
Şehir
Normal değil
Boşandın mı
Kocan nerde
Bir işe gir çalış
Nasıl geçiniyorsun
Ailemle yaşıyorum
Cinsellik ihtiyaç olmuyor mu
Şehir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini böyle hissetmen tamamen anlaşılır çünkü hayatındaki yük şu an tek başına omuzlarında ve bu çok yorucu olabilir 💔 Ama senin gereksiz olman mümkün değil. Bir çocuğu büyütüyorsun, bu başlı başına inanılmaz bir güç ve değer demek 🌿 Zor bir dönemden geçiyorsun ama bu dönem sonsuza kadar sürmez. Adım adım güçlendiğini fark edeceksin ve kendi hayatını yeniden kurabileceksin ☀️ DM kabul etmiyorum ama buradan konuşabilirsin.