27 yaşına geldim, çocuğum var ama evim yok kocam yok param yok mesleğim yok normal mi böyle hissetmek?

Kendimi çok iyi hissetmiyorum. 27 yaşıma geldim bir tane oğlum var evim yok kocam yok param yok mesleğim yok kendimi çok gereksiz hissetmeye başladım. Sadece bi yüz güzelliğim var o da iyi hissetmiyor hiç mutlu değilim.
27 yaşına geldim, çocuğum var ama evim yok kocam yok param yok mesleğim yok normal mi böyle hissetmek?
Cevapla