Bir insan neden bu kadar narsist ve çifte standartlı olur, 18 yıl seven taraf hep ben miyim?

Hayatına bir sürü kız alan o, beni ağlatan o, beni suistimal eden o, başka kızlarla her şeyi yapan yine o ama tam bir narsist bana karşı. Misal 18 sene içinde birini beğendim diyelim bunu facia yapıyor? Yani ona her şey serbest bana gelince her şey tabu..

Kim kimi 18 yıl sevebilir ki hiç kimseye karşı bir şey hissetmeden? Anlatmak istediğim o zaman kız olmamdan şüphe edilmeliydi öyle değil mi?

Bir insan neden bu kadar narsist ve çifte standartlı olur, 18 yıl seven taraf hep ben miyim?
Cevapla