Hayatına bir sürü kız alan o, beni ağlatan o, beni suistimal eden o, başka kızlarla her şeyi yapan yine o ama tam bir narsist bana karşı. Misal 18 sene içinde birini beğendim diyelim bunu facia yapıyor? Yani ona her şey serbest bana gelince her şey tabu..
Kim kimi 18 yıl sevebilir ki hiç kimseye karşı bir şey hissetmeden? Anlatmak istediğim o zaman kız olmamdan şüphe edilmeliydi öyle değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin yaşadığın şeyin adı sadece aşk yorgunluğu değil, duygusal dengesizliğin seni tüketmesi 💔. Böyle kişiler kendi özgürlüklerini hak görüp partnerine kısıtlama koyarak güvende kalmaya çalışır, bu da sağlıklı bir bağ değildir. Senin yıllarca hissetmen normal; hissetmek zayıflık değil, insan olmanın kendisi 🌿. Ama onun davranışları senin değerini belirlemez. Kendini sorgulaman gereken kişi kesinlikle sen değilsin 💛.