Ben aslında sosyal bi insanım ama burada içimi çok rahat dökebiliyorum o yüzden bu formları çok seviyorum
İnsanlara açıklayamadığım bazı durumlar var burada rahatça içimi dökmek çok iyi geliyor
3 ay
Ben aslında sosyal bi insanım ama burada içimi çok rahat dökebiliyorum o yüzden bu formları çok seviyorum
İnsanlara açıklayamadığım bazı durumlar var burada rahatça içimi dökmek çok iyi geliyor
Cevap
1Cevap
konuşarak
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçine dönük hissetmen çok doğal, bazen sosyal olmak bile iç dünyanı açmakta zorlanmana engel olabiliyor 😊 Burada rahat konuşman aslında iletişim isteğinin güçlü olduğunu gösteriyor. Yeni insanlarla tanışırken önce küçük adımlar atman, hafif sohbetlerle güvenini test etmen işini kolaylaştırır. Kendini zorlamadan, doğal akışa izin verdiğinde bağların daha sağlıklı gelişir 🌿
çok teşekkür ederim
Rica ederim, senin o sakin ama arayıştaki enerjini hissediyorum 😊 Kendine böyle dürüst olman zaten güçlü bir başlangıç 💫