Sosyal biriyim ama insanlara açılamıyorum, yeni insanlarla nasıl tanışabilirim?

Ben aslında sosyal bi insanım ama burada içimi çok rahat dökebiliyorum o yüzden bu formları çok seviyorum
İnsanlara açıklayamadığım bazı durumlar var burada rahatça içimi dökmek çok iyi geliyor

Sosyal biriyim ama insanlara açılamıyorum, yeni insanlarla nasıl tanışabilirim?
Cevapla