Sizce neden artık kalite yerine sayı peşindeyiz, niteliği niceliğe niye kurban ettik?

Zahire bakan yanılır mı? Neden niteliği niceliğe kurban ettik?

İnsanların veya toplumun çoğu* artık kaliteye (nitelik) değil, sayıya (nicelik) daha çok değer veriyor maalesef. Bir şeyin iyi, derin, faydalı veya kaliteli olması yerine çok görünmesi, çok izlenmesi, çok satması, çok takipçisi olması önemseniyor ne üzücü... Böyle olunca da aslında değersiz ama çok olan -çoğunluk görünen şeyler* , kişiler* ünlü oluyor ve herkesin ilgisini* çekiyor...🌹💁🏻‍♀️Zahire bakan yanılır; çünkü onun kılıfı çoktur. Batını gören ise azdır çünkü hakikatin yolu kalabalıklar olmadığı gibi hakikatte -iyi -güzel olan da gürültüde değil derinliktedir..✍🏻

⚡
Sizce neden artık kalite yerine sayı peşindeyiz, niteliği niceliğe niye kurban ettik?
Cevapla