Değerimiz niye dış görünüşümüze göre belirleniyor (Bundan çok yoruldum.)?

Mesela birinden hoşlanıyorum. "Kendi fotoğrafını at. Adamın fotoğrafını da at. Olur mu olmaz mı söyleyeyim." deniyor. İnsanlar çok dillendirmese de dış görünüşün çok önemli olduğunu herkes biliyor. %90 falan yani. Ben niye böyle çirkinim diye sorgulamaktan çok yoruldum. Keşke dünyaya hiç gelmeseydim. Gençliğim boşa gidiyor. Hiç sevilmedim. 28 yaşındayım. Bütün enerjimi alıp götürüyor bu haksızlık. Böyle olmak zorunda değildi. Keşke hiç gelmeseydim dünyaya.

Değerimiz niye dış görünüşümüze göre belirleniyor (Bundan çok yoruldum.)?
Cevapla