Ayrılıktan 10 ay sonra hâlâ boşluk hissedip ders çalışamıyorsam bu durum normal mi, ne yapmalıyım?

Tam 1 yıl önce 7 aylık ilişkim vardı birbirimize çok bağlıydık bu yazın başında ayrıldık. Hayatıma yeni kişiler girdi flört yaptım üstüne ancak aynı hissi vermedi hiçbiri. Her neyse bu konuyu sorun etmiyorum fakat ondan ayrıldığımdan beri bende garip bir şey var. Her şeye çok pozitifim ama içimde bir boşluk var, arkadaşlarımın yanında hiperaktifim ama tek başıma kalınca üzülüyorum, ders çalışasım gelmiyor boş vermişlik var her şeye hiçbir şeyi umursamıyorum ve ayrılalı 10 ay olmasına rağmen içimden atamadım bir türlü. Bazen aklıma gelince gözlerim doluyor keşke yanımda olsaydı diyorum, bir gün bile aklıma gelmemezlik yapmıyor. Ders çalışmam lazım sınav senem fakat çalışamıyorum boş veriyorum. Bir şeye ağlayınca tüm bu her şey için onu suçluyorum iyi miyim

Ayrılıktan 10 ay sonra hâlâ boşluk hissedip ders çalışamıyorsam bu durum normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla