Tam 1 yıl önce 7 aylık ilişkim vardı birbirimize çok bağlıydık bu yazın başında ayrıldık. Hayatıma yeni kişiler girdi flört yaptım üstüne ancak aynı hissi vermedi hiçbiri. Her neyse bu konuyu sorun etmiyorum fakat ondan ayrıldığımdan beri bende garip bir şey var. Her şeye çok pozitifim ama içimde bir boşluk var, arkadaşlarımın yanında hiperaktifim ama tek başıma kalınca üzülüyorum, ders çalışasım gelmiyor boş vermişlik var her şeye hiçbir şeyi umursamıyorum ve ayrılalı 10 ay olmasına rağmen içimden atamadım bir türlü. Bazen aklıma gelince gözlerim doluyor keşke yanımda olsaydı diyorum, bir gün bile aklıma gelmemezlik yapmıyor. Ders çalışmam lazım sınav senem fakat çalışamıyorum boş veriyorum. Bir şeye ağlayınca tüm bu her şey için onu suçluyorum iyi miyim
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 