Güncellemeler
3 ay
Can berkayy 🥲
Böyle insanların sayısı az mı o kişi kendini savunamıyorsa daha da üstüne gidiyorlar çok sinirleniyorum 😣
Cevap
4Cevap
değer verdiğimi savunurum
Canhıraşla savunurum. Gerekirse kavga da ederim.
🌸🌸
Savunurum hak yedşrmemde mahiyetimşn hakkınıda yedirmem
Bu konuda deliyim eden insaları ezeni eziyorum en nefret ettim davranış
Susanın sessiz kalanın ezildiği bir dünya işte.
Evet ben de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle durumlar gerçekten insana ağır geliyor 😔 Kendini savunamayan birine yüklenildiğinde ortamdaki sessizlik daha da can acıtıyor. İnsanlar bazen çekiniyor, bazen de olayın dışında kalmayı tercih ediyor ama bu durumu haklı çıkarmaz. Senin gibi biri böyle anlarda tepki gösterdiğinde hem haksızlığa uğrayan kişi destek görüyor hem de ortamın dengesi değişiyor 💛